OP DE THEE BIJ AMBER

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 18-04-2016 00:59

Op TV, op de zender NG loopt nu de serie "The story of God"........

Het belicht de verschillende religie's in historisch perspectief. Meer dan de moeite waard en geeft je een goed inzicht.

Ik sla de afleveringen op in mp3 formaat dus als je de afleveringen niet terug kunt vinden maar wel wil zien ...............



:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 18-04-2016 11:49

Oké,bedankt voor de tip, Chess.
Hier wat meer info:Klik hier

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-04-2016 15:07

Yep .. had ze al ontdekt op TV.
Inderdaad interessant :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-04-2016 15:11

Kwaliteit van NG docu's is goed. Lijkt me zeker een aanrader!
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 08-06-2016 12:00

Goedemorgen allemaal.

Weer een zonnige en iets bewolkte dag met aangename temperaturen, in Den Haag dan ten minste, maar misschien bij jullie ook.

Ik heb me voorgenomen niet al te vaak meer op het "vriendelijke" forum te komen omdat ik het absoluut niet vind kunnen dat er nu een soort apartheidsregime heerst.
Over islam en alles wat er mee samenhangt, positief of negatief,mag niet meer geschreven worden.
Dat vind ik van de zotte en een vertoon van volslagen onmacht van het beheer aldaar.
Gelukkig heb ik hier mijn eigen kleine en bescheiden forumpje waar ik en iedereen kan schrijven wat we willen.
Hier heerst geen censuur.

Ik wens jullie een fijne dag :wave
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2016 12:30

Nou, nou? Geen censuur??

Hier geldt wel degelijk censuur, de censuur van het fatsoen.
Een ieder, die op een fatsoenlijke manier zijn standpunt(en) kenbaar maakt, kan dat hier onbeperkt doen en vindt hier gehoor.
Verder moet een ieder bedenken, dat de eigen vrijheid ophoudt, daar waar de vrijheid van de ander begint.

Hou bij dit alles rekening, dat ook de ander het recht heeft op het kenbaar maken van zijn/haar mening.

Zo maar even ter lering en de vermaeck
:mrgreen:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 08-06-2016 15:28

Je hebt helemaal gelijk; zo had ik het nog niet bekeken.-Zeer leerzaam. :wink: :grin: :thanx:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2016 15:39

Amber schreef:Goedemorgen allemaal.

Weer een zonnige en iets bewolkte dag met aangename temperaturen, in Den Haag dan ten minste, maar misschien bij jullie ook.

Ik heb me voorgenomen niet al te vaak meer op het "vriendelijke" forum te komen omdat ik het absoluut niet vind kunnen dat er nu een soort apartheidsregime heerst.
Over islam en alles wat er mee samenhangt, positief of negatief,mag niet meer geschreven worden.
Dat vind ik van de zotte en een vertoon van volslagen onmacht van het beheer aldaar.
Gelukkig heb ik hier mijn eigen kleine en bescheiden forumpje waar ik en iedereen kan schrijven wat we willen.
Hier heerst geen censuur.

Ik wens jullie een fijne dag :wave
Amber, ik begrijp je wel. Toch....worden er topics geopend waar het 'vriendelijk' zootje heel vervelend op kunnen reageren en dat gebeurt nu minder. Kees is heel standvastig in zijn topic Ramadan en gezondheid geweest en dat topic staat er nog. Het topic over de herdenking van de slavernij staat er ook nog. Ik had verwacht dat dat een zwartepietendiscussie zou gaan geven,maar gelukkig niet gebeurd dus. Ineens zie ik leden op het forum komen die er voorheen niet kwamen en er worden ook topics geopend.
Een fijne middag, avond!
:wave

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 08-06-2016 19:39

Amber schreef:Over islam en alles wat er mee samenhangt, positief of negatief,mag niet meer geschreven worden.
Dat vind ik van de zotte en een vertoon van volslagen onmacht van het beheer aldaar.
Het zijn juist die onderwerpen, samen met racisme en vluchtelingen die momenteel de media beheersen. Ik chargeer misschien wat maar met zo'n verbod blijft er een breikousen/ouwetakkebos/spelletjes forum over.

Meer inderdaad, mijn laatste ramadantopic staat nog open, terwijl er daarvoor drie dichtgeknikkerd zijn, waarvan er een, gebiedt de eerlijkheid me te vermelden, per ongeluk geplaatst was.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2016 21:36

Ik ben daarom maar begonnen met het plaatsen van onzinberichten en antwoorden. Ja want serieus reageren, dat wordt je niet in dank afgenomen.

Oh ja en Libelletje kon toch haar klep niet dicht houden tegen mij, ondanks, dat zij anders beweert. Ik geef haar geen sjoege en dat zal ook wel niet in het pulletje vallen, maar bestrijden met eigen wapens, dat werkt.

Lulletje Rozewater weet niet wat hij er mee aan moet.

Te Dom heeft op een topic van mij gereageerd, de druiloor.

Plaats reactie