OP DE THEE BIJ AMBER

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 08-06-2016 22:53

Sorry Jan, je had wellicht gehoopt dat de idioten er waren ingetrapt, maar helaas heb ik dat voor je verpest. Had wat beter na moeten denken voordat ik een reactie plaatste.

Maar, zitten we nu niet in het verkeerde topic ??
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 09-06-2016 07:32

Ben je gek Chess, ik vind het wel grappig.
Het leukste vind ik nog, dat men (men is het kluppie rond Libresse) door zo nadrukkelijk te laten weten, dat men er niet in wil trappen, zichzelf zo te kakken zet, n.a.v. de onzin verhalen, die zijzelf veelal produceerden.

Ik ben voor mijn plezier op het forum en dan zal ik lol hebben ook, al zal ik er dood bij neervallen.
:mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 12-06-2016 00:50

Wat een niveau toch weer. Genen zijn iets van stamboomkunde en als die teruggaan tot 2680 dan heb je pas recht van spreken. Typo, 1680, maar dat lijkt me in dit kader niet zo gek veel uit te maken.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 12-06-2016 01:32

Hij heeft geen flauw idee wat haplogroep bepaling via DNA analyse betekent.

Het enige dat hij doet is zijn eigen domheid onderbouwen.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 15-06-2016 09:47

Ik ook niet maar ik heb het even opgezocht:

Haplogroepen zijn groepen individuen die geclassificeerd worden aan de hand van het haploïde DNA. Haplogroepen worden weer ingedeeld in familiaire haplotypes. Deze classificatie is van belang voor genografie, een wetenschappelijke tak die zich bezighoudt met hoe een organisme zich in de prehistorie heeft ontwikkeld en verspreid.

Wikipedia: haplogroep
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 05-08-2016 23:08

Hoe is het met onze Amber? Nog steeds aan het genieten van de warmte in Marokko?
Natuurlijk willen we straks wel de foto's zien :wink:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 17-08-2016 10:02

Met jullie Amber gaat het goed hoor. :grin:
Ik ben inmiddels al weer een tijdje terug uit Marokko.
Ik heb een heerlijke vakantie gehad.
Nee sorry, aan privéfoto's op het internet doe ik helaas niet.
Heb daar slechte ervaringen mee.
Vandaar dat op mijn facebook er alleen maar broodjes hamburger te bewonderen vielen.
Gegeten in Agadir, dat dan weer wel :lol: :lol:
Ook de visgerechten waren er niet te versmaden :lol:

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 27-09-2016 02:09

maryam-ingrid schreef:Overmorgen zou het beter weer worden las ik net. Betere temperaturen maar geen barbecue-gedoe in de tuin tenzij met grote paraplu
Zo'n prachtige begin herfst/nazomerdag als gisteren moet toch ruim voldoende zijn om je winterdip van afgelopen jaar te verhelpen? Zelfs begraven in mijn spreekkamertje was het genieten! :-) ;-)
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie