Schreeuwlelijken op een forum

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 06-02-2014 18:28

Ja ik heb me daar over verwonderd, iemand heeft zomaar even haar privé adres op het forum gezet. Vind dat toch wel heel gewaagd.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 07-02-2014 01:51

Ik vind dat gewoon niet kunnen; het adres is er voor iedereen te zien.
Tenzij Fer geen bezwaar heeft tenminste.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 07-02-2014 09:55

Ik neem aan dat het dan wel haar naam is maar het adres van iemand anders en dat die persoon de kaartjes mee neemt naar het ziekenhuis.
Ze willen haar toch vrolijk maken in het ziekenhuis neem ik aan.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 07-02-2014 13:54

Zou kunnen, natuurlijk.....hebbie al een kaartje gestuurd? Ik niet en ik ben het ook niet van plan; ik ken de vrouw amper......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2014 15:13

Wat ik een verademing vindt op 'Jullie stekkie' is, dat je een discussie kan starten of er in participeren zonder dat er gelijk over je heen gewalst wordt door en stel Neanderthalers van rechts-extremistische huize. Mensen discussiëren nog op een normale manier en je kan je eigen mening er kwijt.
Een heel verschil met het 'vriendelijk' forum. Zo bont als Don het maakt bij het 'vriendelijk' forum, doet hij niet bij het Stekkie. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2014 15:34

Nou ik vind "Ik stop er mee ik weet met wie ik te doen heb en ik wil het graag vriendelijk houden", toch een poging om even de opponent in een kwaad daglicht te stellen.
Nee Don zal zich nog wel manifesteren, ik wacht het rustig af.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2014 15:39

Jan Rutgers schreef:Nou ik vind "Ik stop er mee ik weet met wie ik te doen heb en ik wil het graag vriendelijk houden", toch een poging om even de opponent in een kwaad daglicht te stellen.
Nee Don zal zich nog wel manifesteren, ik wacht het rustig af.
Dit soort persoonlijke opmerkingen kunnen ook niet. Maar hij zet zichzelf wel te kijk met zo'n opmerking toch?! Daarentegen vind ik dat hij niet zo extreem bezig is op het stekkie als op het 'vr' forum. Dat Libresse zich nog niet heeft laten zien verbaast me meer.

Gast

Bericht door Gast » 18-02-2014 14:55

Ik zit hier achter de pc van mijn dochter en dacht even te kijken of er nog reactie waren op sjoerd1948 op de 50+.
Nou, sjoerd is dus geband en geen e-mailtje ontvangen. Wat een stel stakkerds zijn het toch!

Plaats reactie