Geband zonder bericht.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:19

Ik ben in staat om via dat mooie blauwe schermpie wat jij en ik kregenop die klotesite te zetten. geband worden, nou ja, niet leuk. Maar voor leugenaar uitgemaakt t worden da
at maakt me pislink!

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:21

Gekopieerd op mn bureaaublad gezet en ik 'pleur' het zo weer

terug als het weggehaald wordt door een ander.

Een fatsoenlijk openbaar antwoord is het minste wat ze moeten

geven!

PS Eindelijk een 2de (hopelijk bekwamere) ModderEter zie ik ?

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:25

Ik heb misschien wel een grote mond nu, maar als je inmijn binnenste kon kijken.................... :sad:

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:31

Helaas Pluk, die hoop op een fatsoenlijke moddereter moet ik direkt de bodem in boren.
Ik ben namelijk ook even in die functie aktief geweest op dat forum, dat was met meneer Vos als hoofdmoddereter.
Toen ik mijn eerste corrigerende actie ondernam, werd ik direct terug gefloten, ik mocht me daar niet mee bemoeien, ik moest het aan hem doorgeven en dan zou hij, als hij het nodig achtte wel ingrijpen.
Ja daar kwam dus hommeles van en ik werd uit het team gezet, want hij speelde de kaart "Hij of ik" en Thijs liet zich dus chanteren.
Daarna is het nooit meer goed gekomen.

Ook deze moddereter zal zich onderdanig moeten gedragen en de wil van de moddereter is wet.

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:46

Ik heb gisteren Thijs het volgende geschreven:

Beetje merkwaardige werkwijze, mij een bericht in de PB box te sturen en dan gelijk de toegang ontzeggen.
Zou wellicht wat handiger zijn geweest, mij dat bericht per email te sturen.
Maar uit de blokkade, meen ik te begrijpen, dat mijn verzoek om de ban op te heffen niet is gehonoreerd.
Zelfs de Russen geven hun oproerkraaiers gratie, maar op Vijftigplusser wordt met ijzeren vuist geregeerd.
Ik zal mijn bekenden blijven bezoeken op jouw site en ook zal ik gebruik blijven maken van de mogelijkheid om als gast opmerkingen te plaatsen.
Het zal zinloos zijn om jou en de moderator goede wensen te doen toekomen, jullie doen het mij ook niet.

Er zal wel geen antwoord komen, de man heeft het te druk met andere zaken om zich druk te maken over dergelijke futiliteiten. Het tekent wel de mentaliteit, wel verdienen aan de 50 plussers, maar er enige tijd in steken om ook de menselijke kant aandacht te geven, dat is wat te veel gevraagd.

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 10:50

En als er steeds meer (betalende of niet) leden weglopen omdat
moderators veel te veel door de vingers zien, dan is 1 en 1 toch
2 neem ik aan en moeten Thijs/Danny zich wel achter de oren
gaan krabben en eieren voor hun geld kiezen?

Strenge moderatie herinner ik me nog heel goed en soms dacht ik
'moet dat nou' maar het zorgde wel dat bijna iedereen fatsoenlijk
met elkaar communiceerde en juist dat gebeurt vandaag de dag
niet meer.

Rechtse rakkers prima, maar breng je verhaal beschaafd en doe
potdomme niet zo ordinair en negatief naar/over
andersdenkenden ...

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 11:00

Toch maar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om dit op de weblog van Pitter te zetten.


Gast 24 dec 2013 10:58
Hoi Pitter,


mij wordt de zwarte piet toegespeeld maar ditmaal door het beheer van 50+. En dat tegen de kerstdagen! Beweerd wordt door de mod. dat ik me uitgeschreven heb, dat is pertinent NIET WAAR! Sinds gisteren kan ik niet meer op de site komen en ontving het onderstaande bericht. Ik ben dus gewoon geband. Maar zonder van tevoren bericht te hebben gekregen. Dat ik dit hier neer kan zetten is omdat er via via wel een weg is om te kunnen reageren op topics. Een ban krijgen is niet leuk maar dat er gelogen wordt is ver beneden de maat.

groet Yael


SERVER TIMEOUT

The server detected strange behavior on your computer and your computer has to shutdown to prevent damage.

DRIVER_VSD_NOT_LESS_OR_EQUAL_WHATEVER_THAT_MAY _MEAN


If this is the first time you have seen this stop error screen, get used to it. You'll probably be seeing it quite a few times in the coming months. If you think it'll help, you can try this:

Check to make sure you power cable is connected by pulling it out and plug it back in.

If problems persist, take the cover off your computer and poke various boards with a sharp metal stick. Disable BIOS settings at random and keep your fingers crossed. You may want to press F8 and enter Safe Mode without any netwerk connections.


Below is some unintelligible code, you can go to Google and search for the strings but I doubt you'll find anything useful there.

Tchnical Information:

***STOP: 0x00000001 (0xFC10003F, 0x00000002, 0x00000001, 0xF880F80A)

***VsdMgr.sys - Address F870F90A base at F870F00, DateStamp 2201170772


Shutdown your computer and stay away from this page.

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 11:07

Jan Rutgers schreef:Ik heb gisteren Thijs het volgende geschreven:
Zelfs de Russen geven hun oproerkraaiers gratie, maar op
Vijftigplusser wordt met ijzeren vuist geregeerd.

Grappig dat dit ook in jou opkomt .. toeval bestaat niet. Ik
moest ook meteen aan dit regime denken
en vervolgens ook benoemd in mijn reactie van vanmorgen.


Er zal wel geen antwoord komen, de man heeft het te druk met andere zaken om zich druk te maken over dergelijke futiliteiten. Het tekent wel de mentaliteit, wel verdienen aan de 50 plussers, maar er enige tijd in steken om ook de menselijke kant aandacht te geven, dat is wat te veel gevraagd.

Als ze zo doorgaan vraag ik me af hoeveel er dan nog overblijft aan het einde van het jaar.
De meeste grootbekken zijn gratis lid ...

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 11:20

Ik dacht juist dat de leden met d e grootste bek betalende leden waren die zich veilig waanden.

Gast

Bericht door Gast » 24-12-2013 11:24

Nou, de eerste keer, dat ik een ban kreeg, was ik betalend lid en ik kreeg geen restitutie.

Hoewel de bewoordingen wat cru waren, had je wel gelijk, het is een rechts extremistisch bolwerk aan het worden en dat wordt mede veroorzaakt door de moddereter.

Plaats reactie