Goede voornemens??

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Goede voornemens??

Bericht door Gast » 28-12-2013 12:15

Nee die heb ik niet, nooit gehad ook rond de jaarwisseling. Wij leven eigenlijk volgens het principe: "Vandaag is het begin van de rest van je leven".
Wat moet ik met goede voornemens wetende, dat in 12 van de 10 gevallen er niks van terecht komt en ze de volgende ochtend op 1 januari alweer vergeten zijn.

Moet ik mijn buurman, die de rest van het jaar geen smoel tegen me los doet, het beste wensen voor het nieuwe jaar? Ik ga het liefst op 5 januari naar zijn begrafenis, alhoewel . . . , hij komt dan ook niet op de mijne, ik ga bij nader inzien dus toch maar niet.

Het is traditie en ook wij vieren het met vrienden uit het zondige zuiden, die komen maandag en gaan dan woensdag weer naar huis. We houden het rustig, met wat wijn, bier, zelfgemaakte salade en natuurlijk een paar oliebollen en appelflappen.

Op 100 meter van ons huis, zal dit jaar op een braak liggend terrein, georganiseerd een professionele vuurwerkshow worden gegeven en de nieuwjaarsvereniging zal de carbid schoten gaan lossen.

De windvoorspelling is zuidelijke wind en dat is dan gunstig, want die staat dan richting onbewoond gebied. Kunnen de vuurpijlen ook geen schade aanrichten als ze afdwalen.

Nee de jaarwisseling is in ons dorp goed geregeld.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-12-2013 14:58

Klinkt goed Jan.....zo te zien gaan jullie een rustig en gezellig uiteinde tegemoet....
Ik blijf gewoon thuis; in m'n eentje denk ik, omdat mijn jongste waarschijnlijk weer naar Marokko gaat en mijn oudste tweede kerstdag bij ons is geweest en nu gezellig thuis blijft met vrouw en kind.
We doen allemaal gewoon waar we zin in hebben en dat is voor mij kijken of de oudejaarsconference op TV een goeie is en kijken en luisteren naar het vuurwerk in mijn buurt.
Ik kom Oud en Nieuw wel door hoor...... :lol:
En nee.....echt goede voornemens heb ik niet......zo'n onzin......als je goede voornemens hebt dan kan je daar toch het gehele jaar door gevolg aan geven?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 30-12-2013 15:39

Op het einde van het jaar heb ik zakken vol goede voornemens om ze op 1 januari alweer te vergeten :roll:
Wij brengen de avond door met ons gezin. Uitgebreid fonduen, daarna buisje kijken, vervolgens naar het vuurwerk, rondbellen en dan heerlijk naar bed :lol: :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 30-12-2013 21:26

Het enige goede voornemen dat ik heb is: Helemaal beter worden en gewoon weer de dingen kunnen doen die ik wil :grin:

Gast

Bericht door Gast » 30-12-2013 22:11

Geertje ik doe met je mee!

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 30-12-2013 22:13

Helemaal goed Nur!!!! Gaan we er samen tegenaan :Hello

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 31-12-2013 16:36

Ja Geertje dat vind ik ook een puik voornemen.
We gaan ervoor :ole
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie