Warmste januari ooit.....

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Warmste januari ooit.....

Bericht door Amber » 03-01-2014 14:50

Warmste 3 januari ooit: winterweer blijft voorlopig uit

Nog nooit was het zo warm op 3 januari als vandaag. Om 13.40 uur oversteeg de temperatuur in De Bilt de 11,8 graden. Daarmee is het oude record uit 1948 uit de boeken. Dat meldt Weeronline.
Op dit moment is het 11,9 graden. Misschien dat de temperatuur nog iets doorstijgt. Door de buien van vanmiddag zal de temperatuur weer wat zakken. De warmste plaats tot nu toe is het Limburgse Ell met 12,6 graden.

De natuur raakt volgens het weerbureau van de hoge temperaturen in de war. Op verschillende plaatsen komen zelfs bomen tot bloei die normaal pas in het voorjaar bloeien. Afgelopen week kwamen kwam het zelfs al tot overlast voor hooikoortspatiënten. Door de verwachte neerslag vandaag zal de overlast meevallen. Ook gaat het vandaag flink waaien langs de kust. Aan de westkust en op de Wadden komt een harde tot stormachtige wind te staan met zware windstoten van 80 tot 100 km/uur. De zwaarste windstoten treden op tijdens buien.
....
Lees HIER (klik) verder.
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2014 15:13

Als de temperatuur nou blijft stijgen de aankomende weken kan ik voor het eerst in mijn leven barbecuen buiten op mijn verjaardag. :wink:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 03-01-2014 15:19

Hahahaha,zou dát niet lekker zijn?:grin:

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2014 15:37

Jazekerrrrr!!! Oudjaarsdag kreeg ik van de nieuwe buurman een zakje zelfgebakken oliebollen en een fles heerlijke Bordeaux wijn. Wijn is nog dicht had mooi gekund bij de bbq.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 03-01-2014 15:50

Waanzinnig dit weer. Ik heb inderdaad al in bloei staande bomen gezien. Wist niet wat ik zag :shock:
Sinds 2 weken heb ik mijn astma-hoest weer helemaal terug. Ik wijt het aan het weer.
Lekker vriesweer zou nu lekker zijn. Even alle bacteriën kaputski :lol:
Maar, om Nur een plezier te doen, uiteraard pas NA haar barbequefeestje :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 03-01-2014 21:38

Nee,nee,nee,nee en nog eens nee, maryam-ingrid; géén "lekker vriesweer",alsjeblieft niet. Daar waren we toch tégen? Daar waren we het toch over eens? Metéén door naar het voorjaar, naar de lente....... :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 12:46

Spreken we dit af? Eén dag fantastisch lekker weer voor de bbq, daarna 2 weken vrieskou en gelijk erachter aan lente, zomer etc. Hoewel die lente met die pollen en zo is ook niet fijn.
Ach, het komt zo het komt en die bbq op mijn verjaardag zal nooit plaatsvinden. :sad: :wink:

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 22:27

Ik heb het aller liefste het hele jaar voorjaar, maar ik lees dat
daar helaas niet iedereen plezier van heeft.

Gisteren avond was het hier trouwens noodweer. Zelden (misschien
wel nooit) zo'n hevig en langdurend onweer in deze maand
meegemaakt.

Toevallig ook steenbok Nur? :grin:

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 22:32

:yes Pluk.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 22:33

Het zou hier gister aan de kust stormen werd gezegd. Niks van gemerkt!

Plaats reactie