Kleinzoon 7 jaar voor het eerst naar de oogarts.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Gast

Kleinzoon 7 jaar voor het eerst naar de oogarts.

Bericht door Gast » 03-01-2014 18:32

Bericht van mijn oudste dochter:

Zo eindelijk weer terug...pfff dat ging niet zo makkelijk met meneertje!! Werkte in begin totaal niet mee, begon al bij de balie daar wilde ze een foto van hem maken maar dat wilde hij niet want hij ziet er eng uit nu zn haar geknipt is en dat mag niet vastgelegd natuurlijk eenmaal binnen steeds weglopen, zich omdraaien enzo zelfs extra proberen omkopen hielp niet maar uiteindelijk heeft ze zn ogen toch kunnen testen, de oogdruppels erin was echt een gevecht poehee maargoed tis voorbij... en wat ik zelf ook al dacht... -2 beide ogen... nu een brilletje aanschaffen en hopen dat hij hem op doet. Hij begon al dat hij dan nooit meer bij mij wilde wonen. Dus ik zei is goed hoor waar ga je dan heen... "Hij: naar papa en neem ik ALLE spullen mee maar jou niet!" Hahaha ik zei is goed hoor..lekker rustig... En nog geen minuut later bedacht ie zich toch weer... lol... En nu zegt ie weer dat het mijn schuld is dat hij nu slechte ogen heeft want ik heb hem meegenomen naar de oogarts en nu zijn zijn ogen slecht... (hij ziet nog wazig door die druppels) hij gaat mij nu miljoen jaar slaan en het hele huis kapot slaan...behalve de tablet oja en nintendo en de playstation en de computer enzo hahaha hij "dreigt" met van alles, zou t moeten filmen... ik lig stiekem in een deuk...

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 11:31

Een gezond kereltje als ik dat zo lees.
Alles kort en klein slaan vind ik een gezonde reactie als je zo'n bericht krijgt.
Daarbij nog uitgelachen worden alsof het allemaal maar niets voorstelt.....
Ben maar bij dat hij nog geen wapenvergunning heeft
:?

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 12:31

Ria, laat ik voorop stellen dat hij niets kort en klein slaat. Het blijft bij dreigen.
Ramiro is een joch met een autisme-stoornis. Alle veranderingen heeft hij moeite mee. Zelfs zijn haar knippen reageert hij extreem op, mijn dochter licht hem ruim van tevoren in wanneer er iets te gebeuren staat, maar soms gaat het toch mis. Zoals nu bij de oogarts zie je de angst voor verandering(bril dragen) maar ook een boos ventje van 7 jaar.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 13:46

En dat is heel normaal en dat bedoel ik echt !!!
Ik zou misschien niet eens dreigen maar het echt gaan doen..
Het is niet niets om te horen dat er iets niet goed is met je ogen !!
Ik begrijp hem helemaal en leef met hem mee..

dat jullie het amusant vinden vind ik niet leuk :sad:
Geef hem maar een knuffel van een rare vrouw zoals ik.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 14:52

Kijk dat hij autisme heeft is niet leuk maar het is ook een gewoon joch van 7 jaar die soms uit z'n bolletje gaat waar je om mag lachen hoor.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 04-01-2014 14:57

Ik vind het wel een leuk verhaal en ik begrijp zo'n knulletje ook zo goed.
Ik heb 2 zoons en die waren vaak ook helemaal niet blij (toen ze nog die leeftijd hadden hè?) als er iets medisch of anderszins stond te gebeuren; vooral de jongste maakte er altijd een hele heisa van, dus dat Ramiro zo reageerde begrijp ik goed..... :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 20:28

Wel schoot door mijn hoofd dat onze dochters het vroeger niet in hun hoofd zouden halen te dreigen ergens mee. Hun pPa zou gelijk ingegrepen hebben. Tijden veranderen en soms heb ik daar best wat moeite mee. :oops:

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 04-01-2014 21:55

Ach gewoon heerlijk hoe dit kinderen reageren :grin:
Het is ook best allemaal moeilijk zo in die grote mensen wereld......

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 23:22

Gewoon kinderlogica Nur, het gedrag van je kleinkind herken ik bij
elk ander kind.

Een miljoen jaar ...
Mama de schuld geven van het tijdelijk slechte zicht ...
Vermoedelijk ook haar schuld dat hij er niet uitziet omdat ZIJ hem
naar de kapper heeft gebracht ...
en ga zo maar door, inclusief de bijbehorende dreigementen.

Erg vermakelijk om te lezen.

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2014 23:25

Toen ik het las en het zo voor me zag moest ik ook erg lachen.
Maar later realiseerde ik me ook dat toen onze dochters nog klein waren we er heel anders mee om gingen. Zeker niet altijd beter :oops: :wink:

Plaats reactie