Het aantal fora slinkt.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Het aantal fora slinkt.

Bericht door Gast » 03-03-2014 22:09

Zo ik ben gebruiker af bij "jullie stekkie".
Het geheel paste geheel niet bij mij en ook daar liep ik tegen figuren aan, die ik in het verleden op andere fora al eens mocht ontmoeten en dat was zeker niet tot wederzijds genoegen.
Daarbij komt ook het voorjaar in zicht en ik hoop dat mijn lijf en leden me de gelegenheid willen geven om mijn fotohobby weer op te pakken en dan heb ik niet de tijd meer om al de fora af te kleppen.
Volgende week denk ik weer een dagje te kunnen vertoeven in Aqua Zoo en weer even kiekeboe spelen met mijn vriendjes de zeehonden en robben. Gaat wel goed komen denk ik.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 04-03-2014 01:37

Gefeliciteerd met de genomen stap om toch ook maar adieu te zeggen tegen het "Stekkie"...... :lol:
Je hebt natuurlijk gelijk: er zijn wel betere en leukere dingen te doen dan meerdere fora af te struinen..... :wink: :mrgreen:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2014 12:18

Amber, ik wil ook een felícitatie want ik blijf wel op 'jullie stekkie'.
:nana: :nana:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 04-03-2014 13:48

Ik herhaal mijn wens aan jou: ik wens je daar veel genoegen......ieder z'n meug, zei de boer, dus......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2014 17:49

Afbeelding

Jan, ik heb even op google gezocht naar Aqua Zoo om te zien wat het
precies is.
Voor ons helaas te ver, maar ik kwam ook een aanbod voor kaartjes op vakantieveilingen.nl tegen.

Dit aanbod (2 kaartjes, speurtocht samen met Famke :grin: en een plattegrond) is vanaf nu nog ongeveer 1,5 uur geldig
en de biedingen staan tot nu toe op NUL. Wellicht interessant en zeer voordelig te bemachtigen voor je?

KLIK HIER

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2014 18:13

Lief van je, maar ik heb een jaarkaart en mijn famke vind het daar drie keer niks. Ik ga daar dus alleen heen.
Wat anders is, dat wij wel binnenkort weer eens naar Dierenpark Amersfoort gaan. Daar mag onze hond mee en die vindt dat het einde.
Kan hij mooi weer tegen de olifanten te keer gaan en de macho uithangen bij de hyena's. Moet je hem zien staan met een opgetrokken lip achter het glas, je zou bang van hem worden.
Als die hyena de leesbril niet op heeft, ziet hij hem niet eens.

:mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2014 13:42

Hahaha ... ik zie het voor me en herken het gedrag.

Ik ken Dierenpark Amersfoort want ik kom daar uit de buurt.
Blijft minimaal 1 x per jaar absoluut de moeite waard.

Ik weet niet of het mag (met Woef Wodan ) en of je er al geweest ben maar
Burgers Zoo is ook een fantastisch en een ontzettend ruim
opgezet park. Beetje prijzig maar beslist een aanrader.

Alvast veel plezier en als je wilt, laat ons bij gelegenheid middels je foto's een beetje meegenieten.

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2014 15:41

Nee, bij Burgers Zoo mag de hond niet mee naar binnen, maar zelfs al was dat wel zo en koste de entree maar 25 cent, dan ging ik er nog niet heen.
Het park zal mooi zijn, de opzet ruim en de entourage om van te kwijlen, de mentaliteit van de directie is i.m.o. ver beneden peil en kortzichtig.
Ooit mocht ik als bestuurder van een touringcar, 50 Amerikanen vervoeren naar en door de savanne van Burgers Zoo. Het was hoogseizoen en redelijk druk.
Bij de ingang stond de huidige directeur (toen nog een snotneus, een studentje met bijbaan) aan de poort en hij bestond het, om de 50 inzittenden en de bestuurder te laten betalen voor de toegang.
Uit plichtsbetrachting naar mijn passagiers heb ik onder protest betaald, maar heb toen gezworen, dat ik nimmer in mijn leven ooit nog eens in een park zou komen waar een van Hooff de scepter zwaaide.
Ik zal dus nooit bij Burgers Zoo komen.

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2014 17:05

Heel jammer dat 1 snotjoch het zo kan verpesten voor iemand anders; slechte reclame. :?

Ik weet niets van de fam van Hooff, maar heb vroeger wel enorm genoten van het maandelijks
terugkerende dierenprogramma dat door
Antoon van Hooff werd samengesteld en gepresenteerd.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 07-03-2014 09:42

Ja dat vond ik ook altijd prachtig om te zien. Die man zijn stem alleen al. Je bleef kijken en luisteren.
Ik ben ooit eens in Amersfoort geweest in de zoo. Was prachtig toen
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie