Banaanvraag?? Mag een sinaasappel ook?

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Banaanvraag?? Mag een sinaasappel ook?

Bericht door Gast » 11-06-2014 16:31

Wat lees ik nou dan?
Er worden drie notoire sfeerverpesters in een tijdelijke ban gedaan?
Kijk aan, het heeft even geduurd, maar men begint het licht te zien.
Ja en dat mevrouw Libresse met plasgootje het er niet mee eens is, dat verwondert mij niet.
Zij gaat een hoop anti reclame maken? Goh, haar aanwezigheid is toch al anti reclame genoeg, zou je toch zeggen.

Goede zaak dit, men leert het nog wel daar.

:super :super :super :super :super :super :super

Gast

Bericht door Gast » 11-06-2014 21:35

Ho ho Jan, niet té enthousiast jongen! Het lijkt mij dat Thijs al terugkrabbelt.
En Libresse is zó pissed off dat ze aan 10 plasgootjes nog niet genoeg heeft.

Jammer dat het zolang geduurd heeft voordat men in aktie kwam, er zijn tig mensen vertrokken van de 50+ vanwege de discriminerende geluiden van sommige leden. In tegenstelling tot Amber heb ik wel eens een klacht ingediend, maar kreeg dan te horen dat ja....vrijheid van meningsuiting blablabla. En dat ik dan maar niet moest reageren op dit soort topics, dat er genoeg andere leuke dingen te doen waren voor mij op de 50+.

Waar ik wel om moest lachen is dat Libresse ´Annette' haar naamsbetekenis ´Genadig´is en zij daar zelf maar al te trots op is. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 11-06-2014 23:05

Ik heb zelden een valser creatuur onder ogen gehad.
Poeslief voor het oog van de buitenwereld, maar onderhuids zo gemeen als katoen van twee cent de el.
Nandes heeft er net zijn misnoegen over uitgesproken, dat zij het item gebruikt, om haar frustraties m.b.t. anderen even te botvieren.
Ik word fysiek onpasselijk van dat mens.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 12-06-2014 13:02

We hebben idd. weer té vroeg gejuichd; de ban is al weer opgeheven door Thijs;wát een minkukel hè?
Ik vond het al zwaar onvoldoende dat het slechts een tijdelijke ban van 4 weken betrof, maar het ziet er nu naar uit dat het maar twee (!!) dagen heeft geduurd.
Libelle sloeg wild om zich heen want ja, haar slaafjes konden haar niet meer bijvallen in haar kant noch wal rakende bijdragen en één van diegenen die het daar vooral bij moest ontgelden was ik zei de gek!
Ze vond dat ook degenen van de "andere/tegenpartij" een ban moesten krijgen.
Gelukkig ging Thijs daar niet in mee en hij gaf haar zelfs een berisping omdat hij "animositeit" had ontdekt tussen haar en mij.
Wat ze daar nou zelf van vond, vroeg hij. Nou, verontwaardiging alom natuurlijk, want ik was ook helemaal geen gezellig forumlid en ik had vroeger ook lopen sneren richting de mod. met de woorden dat hij mij toch geen ban kon laten opleggen omdat ik betalend lid was.
Nou heb ik zoiets nooit geschreven en dat heb ik haar laten weten.
Afijn, het is ze toch weer gelukt; debelg heb ik al weer gesignaleerd op het forum en hij suggereerde dat er sommigen waren die dat niet zo leuk zouden vinden. Ja, dank je de koekoek!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2014 16:32

Toch is er naar mijn mening iets veranderd.
De vaste ploeg xenofoben heeft niet meer de idee, dat ze overal mee weg komen en ik vind de antwoorden van Thijs aan Libresse met plasgootje toch van en aard, dat ze merkt, dat niet alles wordt gepikt en dat zeker haar beweringen niet voor zoete koek worden geslikt.
Het steeds weer de problemen bij de ander(en) neerleggen is een door haar graag gehanteerde tactiek en Thijs trapt er toch niet zo maar in.
Ja en wat die anderen betreft, laat ze de koorts krijgen, Tymphaan incluis.
Ze weten elke keer weer (ook wel steeds weer dezelfde) te komen met omstandige verhalen, waar ik toch mijn vraagtekens heb.
TheDon liegt nog als hij lacht, die heb ik al zo vaak op pertinente onwaarheden en grove leugens betrapt, die geloof ik nog niet als hij me vertelt hoe laat het is.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 12-06-2014 18:13

Nou is theDon, vind ik zelf, nog 1van de minst erge van het stelletje, maar ik moest wel bijna kotsen toen ik de reacties van debelg en theDon las op het bantopic dat geheel en al aan hen was gewijd; zoooooo verongelijkt waren de heren!
Humor ( hoezo humor? Wat is er zo humoristisch aan die man?) heb ik nog niet gespot...
Libelle49 gaaaat maar door...ze blijft, net als het stelletje dat een van van 2 dagen kreeg, verongelijkt.....pfffffffff :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2014 19:02

Libresse probeert mij nu zwart te maken bij Thijs. Dat is niet gelukt en daar is ze dan weer pissig om. Sjongejongejonge!!
Btw, ik heb vanmiddag een Spaanse vlag gekocht voor mijn dochter. Morgen komt ze hier kijken dus die vlag komt morgen hier te hangen. Leuk tegenwicht betreft de achterburen, die hebben een knaloranje partytent opgezet en eergister heb ik ze gevraagd wat zachter te willen praten en de muziek niet zo hard te zetten, dat ze niet op de camping staan.

Dochterlief zei: oh mam als het té gek wordt gooien we er bij elk Spaans doelpunt een flinke portie onvervalste flamenco tegenaan. :wink:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 13-06-2014 13:33

Oleee Nur!!! :ole
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 13-06-2014 14:46

Ik heb dit drama nu gevolgd en ik raak er niet van onder de indruk.
Alle zalvende woorden van Thijs ten spijt, er zijn mensen, die levenslang worden geband op aangeven van het groepje rond Libresse met plasgootje. Niks vooruit kijken, haatdragend tot het uiterste.
Nou zit ik niet te wachten op nieuwe confrontaties met dat clubje, maar er wordt door de moderatoren en Thijs, wel degelijk met meerdere maten gemeten.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 13-06-2014 14:53

Ben het met je eens en ik word echt niet goed van die sussende woordjes van Thijs over vergeven en vergeten, naar jezelf kijken, boven kwetsende uitspraken staan en "gezellig" doorgaan met dat oh zo leuke forum.
Ik schreef al op het bewuste topic dat ik de opheffing van de ban een zwaktebod vind maar daar werd gewoon overheen gelezen en niet op gereageerd.
Thijs wil graag alle schapen binnen de omheining houden en het kan 'm niet schelen wat-ie daarvoor moet doen.
Als oplossing heeft hij nu de nieuwstopics op een ander plekje gezet (??).
Ja hoor, dát zet zoden aan de dijk!
Inmiddels hebben de bewuste gebande maar weer in genade teruggenomen forummers gereageerd en er wordt ze alle gelegenheid gegeven om hun ongenoegen breed uit te meten. Bah!!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie