Het is gedaan

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Het is gedaan

Bericht door Gast » 01-07-2014 12:26

Zo, de eerste maand zit er op.
En ik mag zeggen, "Het was me het maandje wel"!
De verhuizing an sich, dat was een eitje, dat werd gedaan door een paar stevige kerels, die met groot gemak alle dozen en andere zooi uit huis, in de vrachtwagen en daarna uit de vrachtwagen in huis brachten.
Het inpakken in dozen, het afscheid nemen van diverse zaken en het daarna uitpakken en wederom afscheid nemen van nog meer dingen, dat was een redelijke klus.
Maar ook het verbouwen van de keuken en het op die manier ook creëren van een "tweede slaapkamer", was een redelijke klus.
Gelet op onze leeftijd en die van de vaatwasser en wasmachine, hadden we besloten om toch maar beiden te vervangen. We kunnen nu zorgeloos de laatste etappe uit rijden v.w.b. deze apparatuur.
Omdat we toch wat meer culinair bezig willen zijn, zijn we overgestapt op gas en toen ook maar gelijk een zes pits SMEG met oven aangeschaft.
Naast deze perikelen, waren er ook nog wat fysieke problemen en alles bij elkaar was het hectisch.
Nu zijn alle "grote" klussen gedaan en resten er slechts nog wat kleine zaken, die niet zodanig dringend zijn, dat er grote druk op ligt om het klaar te krijgen. Er treedt een periode van rust in en geloof me, dat we daar aan toe waren.
We gaan nu in standje genieten en heel rustig aan dit appartement tot het onze maken.
Oh ja, onze hond, die heeft het geweldig naar de zin. Elke dag een flinke wandeling door de bossen (eigenlijk een soort landschapspark) en er is van alles nieuw te ontdekken, hij komt ogen, oren en neuzen te kort om alles te kunnen bevatten.
Zo dit was het finale bericht over de verhuizing, het is gedaan en dan moet je er niet meer verder over zeuren, toch?

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 01-07-2014 15:24

Hè Jan. Eindelijk! De klus is geklaard!
Maar hoe gaat het met Jan zelf? Daar lezen we niks over :roll:
En jeeeeeetje een Smeg met oven!!! :Hello
Daar zullen smakelijke dingen vanaf komen.

Veel succes, plezier en leefgenot in jullie nieuwe appartement :party
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2014 15:47

maryam-ingrid schreef: Maar hoe gaat het met Jan zelf? Daar lezen we niks over :roll:
En jeeeeeetje een Smeg met oven!!! :Hello
Daar zullen smakelijke dingen vanaf komen.
Om je eerste vraag te beantwoorden, zou ik eigenlijk mijn famke aan het woord moeten laten. Zij zou je dan zeggen: "Hij gaat redelijk vooruit, maar hij heeft moeite om zijn ongeduld te beteugelen".
Het gaat me niet snel genoeg en er komen telkens weer nieuwe symptomen aan het licht en dat past me niet. Oud worden, daar heb ik weinig problemen mee, maar oud zijn, dat valt om de dooie dood niet mee. :grin:

Ja en die Smeg, ja die moet voor een hoop speelplezier gaan zorgen. De eerste gerechten waren nog niet echt hoogstandjes, maar ze waren veelbelovend.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 02-07-2014 15:18

Oh .... Jantje Ongeduld dus :roll: :lol: :grin:
Wees toch maar voorzichtig Jan. En als je niet aan jezelf wilt denken doe het dan voor je famke :wink:

Natuurlijk moet je nog wennen aan je Smeg en Smeg aan jou :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie