Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2015 10:23

Ja, dat Libelle het zal proberen je weg te krijgen staat vast. Maar het ligt er zo dik bovenop dat ze eigenlijk wel weten dat ze tegengas krijgen.
Wat me opvalt is dat Ria Libelle verslaat in valsheid.

Ik wilde nog reageren met : op z'n Zaans zeggen we dan: in kunnen en kreuken, maar dan wordt het helemaal oorlog want Libelle heet van haar eigen naam Kreuk. Ik heb haar jaren geleden kreukvrij of zoiets genoemd. Gelijk zette ze mijn volledige naam op het forum en nu nog beticht ze me er van ooit haar volledige naam vermeld te hebben op het forum. :roll:
Dat mormel verdraait alles op een manier niet te kort.

Maar Jan, vergeet niet dat er ook leden zijn die blij zijn dat je weer present bent en dat ook hebben laten merken.

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2015 18:45

De Belg probeert te provoceren. Hij heeft een stuk geplaatst, waarin hij voorstelt om "ausländer raus" te smijten.
Als nu niemand daar op reageert, zal hij wel driester worden en verder gaan.

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2015 18:59

Ik zag het ook en reageer dus niet! Trouwens op Ria reageer ik ook niet!
Ik hoop dat niemand daar op reageert, waarschijnlijk gaat dan het hele zwikkie uit zijn bol, ze doen maar. :grin:

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2015 19:01

Viel me laatst op dat Libresse de uitdrukkingen van deBelg overneemt. Nicolaas werd gezegd dat hij 'uit zijn nek kletst'.

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2015 19:26

Ik vind die Belg een echte 'Uitlokveteraan'! :rollebol:

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2015 11:38

We kunnen natuurlijk een afgezonderde groep gaan vormen, met eigen forum en andere mogelijkheden. Dan kunnen we ook zelf beslissen wie er wel en niet toegang heeft.

Ik ga daar eens mee experimenteren, lijkt me wel leuk om libresse, de belg en aanverwanten geen toegang te geven.

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2015 13:05

Oh, die Jan P. Rutgers toch! Wel lachen!

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2015 13:08

Had dat kluppie voorheen ook niet zo'n afgesloten stuk op de 50+? ~Het land van ooit of zo heette dat.

IneMine heeft ook zo'n besloten koffieleutding, ik me voor de gein aangemeld, nou , ik kom er niet in :lol: Wil ik ook niet maar het proberen was wel leuk.

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2015 14:22

Jan, ik heb gezien dat je een besloten club aangemaakt hebt op het vriendelijk forum. :lol: Misschien meldt zich niemand aan van het nare kluppie, dat kan ook nog.

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2015 14:24

Een nieuw besloten forumonderwerp?? Kan dat?

Plaats reactie