Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Lekker snugger hahahaha.

Bericht door Gast » 01-06-2015 22:47

Je blijft lachen! Op het vriendelijk forum, schrijft ene Don(key): Maar ook al zouden ze dat doen/zeggen, moet ik dan gelijk mijn wapen pakken en ze overhoop schieten??
Dat is nml wat de Moslims doen, sint het ze niet, meteen verbaal geweld!!]

Het is niet alleen het erbarmelijk Nederlands maar zelfs het niet weten wat 'verbaal' betekent dan ben je toch wel een échte Don(key) in mijn ogen.
:rollebol:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 02-06-2015 08:19

Wist niet dat het nog dommer kon !!! :upup:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 02-06-2015 15:13

Ik lachte me rot om dat woordje "sint";ook schitterend in dit verband de reactie van JanR. :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 02-06-2015 22:11

Hij heeft mijn commentaar gelezen, maar heeft zich voorgenomen mij niet meer te antwoorden. Hij heeft Nandes wel antwoord gegeven.
Heerlijk toch zo'n man, die gun je toch een Fanta.

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2015 09:31

Ria haalt nu wél uit naar Nicolaas die een beetje de draak steekt met TheDon, maar slaat jou dus even over :wink: Ik vroeg me al af wanneer ze om de hoek kwam kijken, maar net als Don reageert ze niet op jou :grin:

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2015 16:24

Wat ik vreemd vind, dat iedereen nu iedereen kapitteld en dat mijn persoontje met rust wordt gelaten.
Nu vind ik het ook wat kleinzielig, om mensen aan te vallen op type- en/of schrijffouten, je zult dat van mij dan ook niet vaak zien. Het heeft weinig met het onderwerp te maken en roept alleen wrevel op, dat blijkt nu weer.
Maar het is wel komisch, dat Libelle en dat andere mokkeltje uit Limburg en met gestrekt been in gaan en dat terwijl ze zo voor het vrije woord zijn of is dat alleen weggelegd, als je het tegen de Islam gebruikt?
Ik heb mijn discussie met Tympaan netjes ten einde gebracht, Tympaan ook trouwens en nu maar wachten, tot er weer een interessant onderwerp langs komt.

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2015 21:31

TheDon heeft gereageerd en is woest! Zelfs zijn avatar is nu aangepast aan zijn stemming. :grin:
Ik hou er ook niet van mensen aan te vallen op schrijffouten maar bij Don kon ik het even niet laten :wink:

Nieuw avatar van Don:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2015 22:07

Hij kan Libelle goed, dat was er ook nog eentje. :mrgreen:

Wie was dat ook weer, die met opgeheven hoofd voorbij zou lopen?
Nee hij werd alleen boos als je zegt dat hij op je lijkt, toch?

Goh, nu heb ik in een paar dagen, eerst Libelle en daarna The Don op zijn pik getrapt, zal mij benieuwen wat Thijs gaat doen.

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2015 22:15

Jan Rutgers schreef:Hij kan Libelle goed, dat was er ook nog eentje. :mrgreen:
:lol:

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2015 09:13

Oh,oh,oh, wat laat die Libelle der ware gezicht zien.
TheDon ook trouwens, maar dat is een stakker en die is niet wijzer.
Maar Libelle, wat een droeftoeter is dat, nog een graadje of tien erger dan ik dacht.

Let op, die gaat proberen bij Thijs een ban te organiseren. Zo hebben ze dat vorige keer ook gedaan, veel stampij maken en een hoop gekrakeel en dan zodanig, dat ik er de schuld van was. Lukt ze nu niet zo maar, want ik zal me netjes inhouden en geen onvertogen woord tegen ze zeggen.

Opvallend, dat ze mijn "kan" wel opmerkte, maar die van The Don niet, is dus niet in kannen en kruiken want ze heeft nog maar één kan. :mrgreen:

Plaats reactie