Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 20-12-2016 19:14

Ik begin ook mijn aanvankelijk waardering wat kwijt te raken waarbij de irritatie bij me oploopt. Het is iedere keer weer een beetje meer van hetzelfde. Ze pakt de door haar gesignaleerde kern uit een bericht, maakt dat tot het thema en begint daar een nogal monoloog getint gesprek over, zoals een les in de klas, waarbij zij de regie probeert te houden. Die neiging heb ik ook, ingegeven door de manier waarop ik mijn consulten doe. Dat heet zorgvuldig medisch handelen waarbij de leidraad de NHG standaarden zijn, een soort van protocollen, maar dat werkt hier dus niet. Ik zie het voorlopig niet zo duister in omdat ik denk dat ze haar weg daarin moet zien te vinden maar het is overduidelijk dat ze van enkele pijnlijke aanvaringen met forumleden op haar intelligentie-denkniveau, zullen we maar zeggen, geschrokken is. We zullen zien hoe haar manier van optreden zich ontwikkelt.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 20-12-2016 19:48

Zij ziet het forum als haar klasje en alleen zij weet de goede antwoorden. Twijfel je daar openlijk aan, dan wordt je eerst pinnig op je plaats gezet, maar blijf je volharden, dan zou ze je het liefst naar de bovenmeester sturen.
Zie het vrachtwagen topic, daar is ze op dit moment vreselijk dominant aanwezig, zij antwoordt in of uit naam van Life en een ieder, die een op en/of aanmerking heeft op Life of haar, ontvangt haar gramschap. Zie hiervoor haar reageren op het mod forum.
Nee, dat vrouwtje moet nog een hoop leren. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 20-12-2016 23:08

Jan Rutgers schreef:Nee, dat vrouwtje moet nog een hoop leren.
'Een hoop' kan slaan op een enorm traject en soms over een paar onbenulligheden maar goed, ik denk ook dat ze nog wel iets kan leren, net zoals wij allemaal. Daar is ze naar mijn stellige overtuiging mee aan de slag gegaan. Laten we maar zien hoe het uitpakt. Als ik de plank missla zijn jullie het eerst aan de beurt. :-)
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 22-12-2016 10:16

Het lijkt er op dat Pluk ooit een vechtscheiding heeft gehad en dat nog steeds niet te boven is gekomen. Nu weer zo'n anti medelander topic over kerst. :barf

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-12-2016 22:13

Nur schreef:Het lijkt er op dat Pluk ooit een vechtscheiding heeft gehad en dat nog steeds niet te boven is gekomen. Nu weer zo'n anti medelander topic over kerst. :barf
Je slaat de spijker op z'n kop :grin: Dat heeft ze ook!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 23-12-2016 19:01

Goh, mijn relatie met WillemijnF, loopt exact zoals het destijds met Libresse ook ging. Zou het dan toch familie van elkaar zijn? Misschien wel zusjes?

Nee, die moet mij niet meer, goh wat zal ik vannacht mijn kussen helemaal nat huilen :mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 27-12-2016 14:31

En ja hoor, ik lig er weer uit voor een week.
Het schijnt, dat ik Tympaan op zijn zieltje heb getrapt.
Maar ik zie jullie wel weer aan de andere kant van de jaarwisseling.
:ole

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 27-12-2016 15:37

Jan Rutgers schreef:En ja hoor, ik lig er weer uit voor een week.
Het schijnt, dat ik Tympaan op zijn zieltje heb getrapt.
Maar ik zie jullie wel weer aan de andere kant van de jaarwisseling.
:ole
Of hier. Nou ja, Tympaan ligt er voor een maand uit. Die man gaat me verschrikkelijk vervelen met zijn chagrijnige, misantrope oneliners. Als er iemand inhoudsloos bezig is op dat forum is hij het wel. Die man is zo voorspelbaar dat ik geen enkele emotie meer voel voor wat hij uitkraamt. Ik 'zit wild om me heen te zwaaien' e.d. Hij drukt volgens mij gewoon een willekeurig knopje in van zijn onelinermachine. Zo kom ik ook wel aan de 50.000 forum berichten per jaar...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 27-12-2016 18:53

Nou vlak wat het inhoudsloze onze "vriend" te Dom ook niet uit.

"Als jij dat niet weet, ga ik je dat niet uitleggen".

Ken je nog de serie, die speelde in India en het ging om Britse soldaten, die daar een soort van entertainment moesten verzorgen. Daar was ook zo'n klein wat Jiddisch aandoende relnicht bij en daar moet dan altijd aan denken, als te Dom weer eens op de toer gaat.

Kijk op Youtube naar het filmpje, die ik bedoel komt op 1:00 minuut in beeld.
https://www.youtube.com/watch?v=E-Qr4521pdA

Ja en dan die sergeant major, als die goed op dreef was, dan kon je mij opdweilen.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 27-12-2016 20:03

Ja, die serie ken ik zeker nog wel. De vergelijking zie ik niet zo. Wel dat Tympaan wel erg gauw flipte toen ie doorkreeg dat hij aan het verzuipen was in zijn eigen valkuil ten gevolge van ons onafgesproken een-tweetje. Ik ben het met Thijs eens dat die man niet in staat is om gewoon eens even te luisteren of een normaal antwoord op een vraag te geven.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie