Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Gast

Bericht door Gast » 27-12-2016 20:15

Jan Rutgers schreef:Nou vlak wat het inhoudsloze onze "vriend" te Dom ook niet uit.

"Als jij dat niet weet, ga ik je dat niet uitleggen".

Ken je nog de serie, die speelde in India en het ging om Britse soldaten, die daar een soort van entertainment moesten verzorgen. Daar was ook zo'n klein wat Jiddisch aandoende relnicht bij en daar moet dan altijd aan denken, als te Dom weer eens op de toer gaat.

Kijk op Youtube naar het filmpje, die ik bedoel komt op 1:00 minuut in beeld.
https://www.youtube.com/watch?v=E-Qr4521pdA

Ja en dan die sergeant major, als die goed op dreef was, dan kon je mij opdweilen.
Trouwens die hele serie was goed. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 27-12-2016 20:57

Nur schreef:
Jan Rutgers schreef:Nou vlak wat het inhoudsloze onze "vriend" te Dom ook niet uit.

"Als jij dat niet weet, ga ik je dat niet uitleggen".

Ken je nog de serie, die speelde in India en het ging om Britse soldaten, die daar een soort van entertainment moesten verzorgen. Daar was ook zo'n klein wat Jiddisch aandoende relnicht bij en daar moet dan altijd aan denken, als te Dom weer eens op de toer gaat.

Kijk op Youtube naar het filmpje, die ik bedoel komt op 1:00 minuut in beeld.
https://www.youtube.com/watch?v=E-Qr4521pdA

Ja en dan die sergeant major, als die goed op dreef was, dan kon je mij opdweilen.
Trouwens die hele serie was goed. :lol:
Maar wel zo ontiegelijk "fout", de BBC durft de serie niet opnieuw uit te zenden, want het ging van dik hou, tegen allerlei soorten minderheden, dat zou tot groot ongenoegen leiden.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 27-12-2016 22:43

Jan Rutgers schreef:Maar wel zo ontiegelijk "fout", de BBC durft de serie niet opnieuw uit te zenden, want het ging van dik hou, tegen allerlei soorten minderheden, dat zou tot groot ongenoegen leiden.
Alles in het kader van zijn plaats en tijd. Geldt dat niet bij uitstek voor satire? Ik kan me de 'blinde, homofiele neger' van Freek de Jonge nog goed herinneren. Even als assiociatie maar mij dunkt dat een dergelijke uitlating toen wat anders in de markt lag als nu het geval zou zijn.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-12-2016 06:45

Ik las zojuist eerst deze:
douwe schreef:Ik zie regelmatig programma's als "stop politie" e.d. Wat je daar ziet qua snelheidsovertredingen, dan wordt er geverbaliseerd via vaste camera's, laser guns maar ook via rijdende controles.
Helaas zie ik het hier deels terug.
De vaste camera's zijn uitgeschakeld, de traject controle werkt niet, maar de laser guns werken wel.
Mijn vermoeden van wat ie bedoelde werd vol bevestigd toen ik zijn voorgaande bericht las:
douwe schreef:Jammer dat door het linkse gedram en uitlokking, een persoon als Tympaan, die zich politiek gezien niet links of rechts laat gelden, zo gestraft wordt voor zijn mening.
Wat een keurig nette heer is die Douwe toch, niet waar...? :barf :barf :barf
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2016 07:36

Douwe is een gluiperd van het zuiverste water.
Zo fijn als gemalen poppenstront.

Dat mannetje heb ik al lange tijd geleden geroyeerd als medemens. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-12-2016 08:25

Dat jij de gebeten hond van kleinzielig rechts bent weten we langzamerhand wel. Wat me vooral steekt is dat hij zijn gastheer zo verschrikkelijk onderuithaalt met zijn geïntrigeer. Natuurlijk, Thijs is niets menselijks vreemd maar hij wordt hiermee op een uiterst bedenkelijke manier in een partijdige hoek gezet. Wellicht ten overvloede heb ik Thijs aangeraden om het forumonderdeel van 50plusser niet te laten verworden tot een schijndemocratie en te laten voor wat het is; een breed platform met een pluriforme discussiehoek. Van mij mag ie dat leiden als een verlicht despoot. :thumbs-up:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2016 10:05

Hij (Douwe dus) vindt de vileine opmerkingen en inhoudsloze one liners dus "de mening" van Tympaan. Nou zou ik een dergelijke omschrijving van mijn mening niet zo op prijs stellen.

Ach ik heb Thijs wel even mede gedeeld, dat ik zijn week ban wel iets over the top vind, maar dat ik mijn weekje wel zal uitzitten. Ik kan me daar niet echt over opwinden. Komt wel goed uit, vanaf morgen hebben wij vrienden (ja ik heb vrienden, je gelooft het niet) uit Brabant over, heb ik sowieso weinig tijd voor de computer. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-12-2016 19:43

Jan Rutgers schreef:Ach ik heb Thijs wel even mede gedeeld, dat ik zijn week ban wel iets over the top vind
Of bedoel je jouw week- en zijn maandban? Vind ik ook maar dat Tympaan een negativist bij uitstek en een eersteklas saboteur van discussies is ben ik zeker met je eens. Ik heb me voorgenomen om hem positief te benaderen door hem uitentreuren te vragen om zijn opmerkingen te onderbouwen en wat hij ermee beoogt om de discussie op een hoger niveau te tillen en dergelijke. Dat zal wel wat geduld en onderdrukking van mijn irritatieprikkels vergen maar laat hem maar mooi door de mand vallen als 'deelnemer' aan discussies want dat is hij in 99,9% van de gevallen dus echt niet. En Douwe mag hem wat mij betreft vergezellen naar hun in hun eigen ogen respectabele onderwereld. Ik gun hen daar een lang en gelukkig samenzijn.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2016 20:32

Nee ik had het uitsluitend over mijn weekban.
:mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-12-2016 21:24

Jan Rutgers schreef:Nee ik had het uitsluitend over mijn weekban.
:mrgreen:
Evengoed met je eens dus. Evenals dat die van even weinig invloed zal zijn als de maandban van Tympaan, waarbij duidelijk mag zijn dat ik allerminst de intentie heb jullie twee over een kam te scheren. :wink:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie