Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 17-12-2016 13:22

Nou anders ik wel: eerst twijfelde ik nog v.w.b. die Hopper, maar ik heb 'm nu door.
Nét zo'n misselijk figuur als Bas12, ron1 en Rob zus en zoveel :barf :barf
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 17-12-2016 13:49

Inderdaad, wollig taalgebruik, veel woorden en weinig zeggen, met regelmaat de plank misslaan en vooral op een uiterst doorzichtige manier uitstralen dat de opponent een debiele sul is en zij de ultieme waarheid verkondigen. Een vette valkuil voor ons om hun non-argumenten met het grootste gemak van de wereld neer te sabelen waardoor frustraties de overhand kunnen nemen met de bekende gevolgen van dien.

Willemijn gaat er uiterst effectief mee om in mijn ogen. Ik kan het inmiddels ook niet laten om alvast eens met een niet al te hard speldje te peilen hoe hard Hoppers ballon opgeblazen is. Voorlopig maar eens proberen me te beperken tot de metafoor van vliegen, stroop en azijn.:mrgreen:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-12-2016 02:34

JanRutgers schreef:
ron1 schreef:Met After Pay heb ik nooit geen problemen, met andere betalingswijzen doe ik gewoon geen zaken.
Dat is dus niet zo mooi Ron1, als je nooit geen problemen hebt, dan heb je dus altijd problemen. Zou ik toch een andere manier kiezen :lol:
Zou ie het snappen? Overigens hult Tympaan zich al enkele dagen in stilzwijgen. Is misschien ergens aan het overwinteren maar ik sluit niet uit dat zijn ego op de IC opgenomen is nadat Thijs even op zijn verlengstukje is gaan staan.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-12-2016 11:07

Toch heb ik het idee, dat mevrouw WillemijnF ook een redelijk eigenwijs persoon is, sterk overtuigd van eigen gelijk. Dat is niet erg, maar zij toont zich naar mij eerst verongelijkt, als ik de term "schattig uit de bocht" naar haar toe gebruik, om mij daarna voor naïef en dom uit te maken en wat ik het ergst vind, mij dan toe te voegen, "Wie is hier de echte communist".
Komt minestrone mij nog even verwijten, dat ik het persoonlijk maak.
Ik ben voorlopig even klaar met die twee. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-12-2016 11:25

Jan Rutgers schreef:Toch heb ik het idee, dat mevrouw WillemijnF ook een redelijk eigenwijs persoon is, sterk overtuigd van eigen gelijk. Dat is niet erg, maar zij toont zich naar mij eerst verongelijkt, als ik de term "schattig uit de bocht" naar haar toe gebruik, om mij daarna voor naïef en dom uit te maken en wat ik het ergst vind, mij dan toe te voegen, "Wie is hier de echte communist".
Komt minestrone mij nog even verwijten, dat ik het persoonlijk maak.
Die twee zitten natuurlijk redelijk op onze lijn maar het viel me vanuit een ooghoek ook op dat de zelfingenomenheid duidelijker wordt. Ik zal me er ook weleens schuldig aan gemaakt hebben maar die lappen tekst van met name Willemijn vind ik ook maar zozo. Een bericht van maximaal een beeldschermpje vol zonder hoeven te scrollen vind ik een mooi maatje. Iedere gek heeft zijn gebrek. Als het forum maar een beetje pluriform blijft in de discussiesecties.

Ik zag pas later op de dag, na bovenstaande, de laatste berichten van die discussie pas. Rare uithalen...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-12-2016 12:01

Jezusmina, ik heb me zitten verbijten! Zo gemakkelijk er voorbij gefietst wordt door sommigen aan ouderen en anderen die amper de eindjes aan elkaar kunnen (lees moeten!) knopen om rond te komen. En velen die nooit klagen en de kiezen op elkaar houden, vaak zelfs uit 'valse' schaamte. Dat iemand soms net buiten de boot valt om een tientje teveel aan inkomen om in aanmerking te komen voor vrijstelling van bepaalde belastingvoordelen of toeslagen.
Praktijkvoorbeeld: koelkast gaat stuk, geen reserve genoeg in kas. Deel huur betalen, koelkast kopen en in twee termijnen huurachterstand aflossen. Een week daarna, wasautomaat begeeft het. Een lening bij de bank is een schuld plus de rente dus is geen optie.
Degene die dit overkomt klaagt niet, zoekt naar misschien een andere oplossing en heeft mazzel als die gevonden wordt.

En nee, ik voel me niet zielig!Potdomme!

Gast

Bericht door Gast » 18-12-2016 17:49

Het is n.m.m. een echte schoolfrik, zij weet het en zal het jou (de onwetende) wel even vertellen, hoe het nu werkelijk zit.
Waar ik redelijk geïirriteerd door raak, dat men het telkens over de gemiddelde dit en gemiddelde dat heeft en zo volkomen voorbij gaat aan de mensen, die heel ver (in het negatieve) van dat gemiddelde af staan.
Dat zijn in dit geval Klaas, Willemijn en Minestrone.
En maar vol blijven houden, dat zij het bij het rechte eind hebben, ik kan daar helemaal niks mee, sterker nog, ik wil daar helemaal niks mee.
:mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-12-2016 20:29

Jan Rutgers schreef:Waar ik redelijk geïirriteerd door raak, dat men het telkens over de gemiddelde dit en gemiddelde dat heeft en zo volkomen voorbij gaat aan de mensen, die heel ver (in het negatieve) van dat gemiddelde af staan.
Dat zijn in dit geval Klaas, Willemijn en Minestrone.
Je kent me een beetje en hoewel ik er niet dagelijks over loop te tobben maak ik me wel degelijk zorgen over de groeiende verschillen tussen arm en rijk. Dat die tussen miljonairs en mensen met een inkomen van anderhalve ton per jaar groter worden boeit me niet zo maar wel dat de kloof tussen modaal en minimumloon en -uitkering groeit. Dat de meeste minimuminkomen niet klagen vind ik prijzenswaardig maar geen maatstaf.

Ferdinand Lasalle leefde in een andere tijd. Nominaal zijn we er sindsdien wel op vooruitgegaan maar zijn lijfspreuk gaat nog steeds op: "geld stroomt van arm naar rijk".
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-12-2016 20:52

@ Chess, welkom terug op de 50plusser.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-12-2016 22:18

Die economisch aantrekkende economiediscussie heeft inmiddels mijn warme belangstelling. Ik heb ooit slechts een punt (.) in een reactie geplaatst uit solidariteit toen internetten nogal duur was en iedereen begreep wat ik daarmee bedoelde maar vele jaren later, zojuist om precies te zijn, heb ik mijn ongetwijfeld een na dekortste reactie geplaatst. Het is die oppervlakkige linksige zelfgenoegzaamheid waar ik al jaren godsgruwelijk de pest aan heb en steeds meer ga krijgen...

Maar goed, we maken het, gezien de materie, natuurlijk niet te duur maar wel gezellig. Iemand een stukje worteltaart bij de koffie om het heuglijke feit van het bereiken van deze mijlpaal te vieren? :party
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie