Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 05-12-2016 23:01

Kennelijk zijn de echtelieden Eucalypta en Humor in al hun 'onafhankelijkheid' opgestapt. Pleit ergens wel een beetje niet voor hen maar wel voor de rest die dat niet gedaan heeft. Dan zie ik nieuwelingen en terugkeerders die inhoudelijk bijdragen. Niet dat ik het altijd met ze eens ben (en dat is prima) maar dat domme geziek is zo goed als van de baan.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 06-12-2016 00:54

Ik ga eind van de week of volgende week ook maar eens terugkomen daar. Uiteraard onder een nieuwe nickname.

Ben benieuwd wie van jullie de eerste zal zijn die mij daar herkend...... (niet daar maar hier vertellen).

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 06-12-2016 07:32

Chess schreef:Ik ga eind van de week of volgende week ook maar eens terugkomen daar. Uiteraard onder een nieuwe nickname.

Ben benieuwd wie van jullie de eerste zal zijn die mij daar herkend...... (niet daar maar hier vertellen).

:wave
Volgens mij heb je gewoon toegang, want er staat geen .1 achter je nick. Is je IP-adres geblokkeerd?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 06-12-2016 16:27

Wie een kuil graaft voor een ander . . . . . . . . .

Ja de eerste gravende druiloor is in de eigen kuil gesodemieterd.
Libelletje heeft een ipban te pakken.
Ooooeeeiiii I love it when a plan comes together. gna gna gna :mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 06-12-2016 17:08

Ik zag het! Toen Lellebelletje aanwezig was op het forum, lag ik net een tukkie te doen dus heb ik haar epistel gemist.
Maar goed dat ze een ip ban heeft gekregen! :party

Gast

Bericht door Gast » 06-12-2016 18:02

Nou je hebt niks gemist, het was the same old song, de twee dames deden het allemaal helemaal verkeerd en daardoor was zij dus erg zielug.

Het is dat ik beter wist, anders was ik in tranen uitgebarsten. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 06-12-2016 19:14

Jan Rutgers schreef:Wie een kuil graaft voor een ander . . . . . . . . .

Ja de eerste gravende druiloor is in de eigen kuil gesodemieterd.
Libelletje heeft een ipban te pakken.
Ooooeeeiiii I love it when a plan comes together. gna gna gna :mrgreen:
Gemist. Voor hoelang?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 06-12-2016 20:03

Zoals ik het nu inschat permanent.
Is toch ook raar, om even een account aan te maken om een reactie te geven over andere forumdeelnemers en dan weer snel weg wezen, dat is lafhartig natrappen.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 12-12-2016 17:46

Nou, ik mag ook weer eens vier dagen uitrusten. Het had allemaal iets rustiger gekund, geef ik toe. Ik anticipeerde, chagrijnig door iets anders, net iets te vroeg op dat onderhuidse gezuig waar Robbie zo goed in is. Ach, als ik hem er een plezier mee kan doen. Ik heb in ieder geval mijn lol gehad en weer eens aangetoond dat ik niet onschendbaar ben. :? TOR maar weer eens opstarten om een beetje bij te blijven. :mrgreen:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 17-12-2016 10:36

Goh, wat een zelfingenomen kwal is dat die Hopper.
Maar hij heeft een vriendje gevonden in Bas12, dat is er eentje van hetzelfde soort.
Zelfingenomen quasi intellectuele kwallen, moet ik spontaan van over de nek.

Plaats reactie