Mijn patio! En hoe het wordt!

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Gast

Mijn patio! En hoe het wordt!

Bericht door Gast » 06-06-2015 13:15

Voordat de schutting, poort en trellis worden geplaatst heb ik gister foto's gemaakt van hoe het er nu uitziet. Op het ogenblik staat er nog geen afscheiding tussen het erf van buurman Rinus en mijn erf(je).

Afbeelding

Vanaf rechts de blauwe plantenbak tot links midden van het muurtje komt dus schutting en poort en trellis. Jullie zien het wel, ik heb een piepklein achtererfje, maar ben er wel tevreden mee. Die stomme papegaaien zijn van de buurman :wink:

Witte tafeltje heb ik gister bij het Leger des Heils meegenomen, komt in portiek bij de voordeur.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2015 12:02

Vanmorgen het achtererf opgeruimd, uitgebloeide planten weggegooid en met de tafel en stoelen aan het schuiven geweest om te kijken hoe alles het beste geplaatst kan worden na het plaatsen van de schutting etc. De ruimte die nog overblijft, valt me nog best mee. :grin: Ik hoop toch zo dat volgende week de rest afgeleverd wordt. De vriend, die alles gaat plaatsen, heeft inmiddels tuinpalen gebracht.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 08-06-2015 15:25

Nur weet je het zeker van die schutting?
Je zult dan waarschijnlijk opgesloten zitten en hoe zit het met de zon :shock:
Ik dacht dat je tuintje langer was ....
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2015 18:43

Zonder schutting heb ik helemaal geen schaduw. En het is wel klein maar ik wil zo graag privacy. En ook tegen de schutting kan ik hangplanten kwijt of misschien maak ik er een Spaans sfeertje van. :wink:
Die tafel komt anders te staan met de brede kant tegen de schutting, ik heb dan zelfs nog ruimte voor de droogmolen, gisteren uitgeprobeerd. En die droogmolen staat niet altijd buiten.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 09-06-2015 15:06

Dan zie ik het ook helemaal zitten :ole :Hello
Vooral dat Spaanse sfeertje :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2015 11:44

Me gisteren een bult gesjouwd aan plantjes en prut. Kwam prut tekort dus weer sjouwen :wink: Maar alles zit in bakken en bakjes en het wordt al gezelliger op mijn postzegel. Helaas de schutting en poort worden waarschijnlijk volgende week pas afgeleverd bij me thuis. :mad:
Maar het vooruit bedenken wat ik met die schutting kan doen is ook wel leuk. Kijken hoe ik er een Zaans-Spaans sfeertje aan kan geven.
Dus weer een paar fotootjes :wink:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2015 11:49

Een cursus fotograferen zou ook fijn zijn. Manuel fotografeerde altijd, maar ik heb ooit vroeger zo'n boxje gehad en later zo'n camera waar de foto's gelijk afgedrukt werden. Kan even niet op de naam komen. Maar verder totaal geen ervaring, maar al doende leert men, maar soms is het handig te weten hoe of wat betreft overbelichting enz.
Ik heb nu een Canon powershot A550 en in de leer :wink:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 12-06-2015 14:40

Leuke foto's hoor Nur, niks mis mee.
Wat een grappige boom met steentjes op je schutting :grin:
Het ziet er nu al heel knus uit. En dan straks je Spaans aangeklede schutting :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 20-06-2015 17:07

Nou, dit is het resultaat van het plaatsen van de schutting enz.
Afbeelding

Afbeelding

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 22-06-2015 11:47

Dat ziet er prima uit Nur :ole
Ben je er blij mee nu je uitzicht beperkter is geworden?
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie