Ramadan

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Ramadan

Bericht door Gast » 06-06-2016 16:21

Gezegende Ramadan.
Afbeelding

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 06-06-2016 22:00

Dank je wel Nur :grin:
Je weet 't: ik doe zelf niet mee aan Ramadan wegens diabetes en nog een paar ongemakkelijkheden.
De enige van mijn gezin die wel mee doet is mijn jongste zoon.
Vreemd dat er op het "vriendelijke forum" niets over geschreven mag worden en dat met bijna een miljoen moslims in Nederland....... :?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2016 22:13

Bij de prikkers heb ik dus wel de wens gezet. Grappig, kreeg ik respons van Veralien en gelijk een vriendschapsverzoek. :grin:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 07-06-2016 10:05

Amber schreef:Vreemd dat er op het "vriendelijke forum" niets over geschreven mag worden en dat met bijna een miljoen moslims in Nederland....... :?
Belachelijk en als je het wel doet ben je de grenzen aan het opzoeken. Dat doe ik dan maar, al is het alleen maar omdat ik langzamerhand eens duidelijk wil krijgen of dat forum een platform is voor racisme of voor pluriformiteit.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2016 10:36

Zo dacht ik vanmorgen: mag ik wel iets plaatsen over Aboutaleb? Die is immers moslim, en werd voorheen op het forum ook afgemaakt vanwege een dubbele nationaliteit.

Kees, stel dat het zo is dat dit forum een vrijplaats is voor racisme en discriminatie, wat dan? Het beheer staat het tot nu toe dat er racistische uitlatingen gedaan worden. Ik zie daar geen verandering inkomen.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 07-06-2016 11:22

Ik doe het gewoon. Inmiddels ten derde male over de ramadan. Het zou toch te zot voor woorden zijn als items die voor een aanzienlijk deel van de bevolking van belang zijn verboden worden? En als het daar wel op uitloopt dan weet ik het ook niet meer. Aangifte doen? In de wetenschap dat het er elders nog veel heftiger aan toe gaat en dat ook gewoon schijnt te mogen?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2016 14:06

Oeps, Libresse gaat weer even lekker los. Ja, in het ene topic hangt ze de heilige hemelhoer uit met zalvende teksten en in een ander topic gaat ze weer even helemaal los als een ordinair viswijf met schurft in haar liezen.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 07-06-2016 16:58

Libelletje schreef:Jan zit niet zo te zeuren wil je, het is aanverwant.

En anders open je maar een ding op prikbord dan kun je bannen.

Leer van mij: IK SCHRIJF WAT IK WIL. Snappie?
Jalis schreef:Is het niet zo edelgeborenrotkop dat het een voortvloeid uit het ander.
En is het zo, dat er alleen geschreven mag worden wat jij goed keurt.
Libelletje schreef:Hou jij zelf maar je grote mond Janneban. Over onbeleefd gesproken; Ik heb geen behoefte aan borrelpraat, schreef je naar Pieneke die toch heel netjes een mening gaf.
Als het forumbeheer nu nog niet in de gaten heeft uit welke hoek de wind waait dan weet ik het niet meer. Ik heb geprotesteerd tegen het meten met twee maten.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2016 17:19

Keesvi schreef:
Libelletje schreef:Jan zit niet zo te zeuren wil je, het is aanverwant.

En anders open je maar een ding op prikbord dan kun je bannen.

Leer van mij: IK SCHRIJF WAT IK WIL. Snappie?
Jalis schreef:Is het niet zo edelgeborenrotkop dat het een voortvloeid uit het ander.
En is het zo, dat er alleen geschreven mag worden wat jij goed keurt.
Libelletje schreef:Hou jij zelf maar je grote mond Janneban. Over onbeleefd gesproken; Ik heb geen behoefte aan borrelpraat, schreef je naar Pieneke die toch heel netjes een mening gaf.
Als het forumbeheer nu nog niet in de gaten heeft uit welke hoek de wand waait dan weet ik het niet meer.
Ik denk dat het beheer dat wel weet,maar het lijkt wel of ze bang zijn voor dat malle wijf.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2016 17:54

Ik denk toch, dat het mij het meest zal worden aangewreven.
Libelletje en Jalis hebben beide flink uitgehaald, terwijl ik alleen het woord muil heb gebruikt. Toch krijg ik aan het eind nog even een veeg van Thijs, dat ik Libelletje koeioneer. Ja zo kan je het ook zien.
Maar ik ben niet van plan in te binden, doet ze het weer, dan krijgt ze het ook weer.

Plaats reactie