Gewoon even iets delen.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Gewoon even iets delen.

Bericht door Gast » 07-06-2016 10:40

Gewoon even omdat het zo lekker ging vanmorgen :wink: Twee weken niet kunnen sporten vanwege ademtekort, vorige week kuur begonnen en vanmorgen vroeg weer gaan sporten en het ging SUPER :lol:

Het zijn misschien kleine dingetjes maar mensenlief wat voel ik me happy als ik een uurtje rustig kan sporten :grin:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 07-06-2016 15:25

Super goed Nur.
You happy?
Me happy too :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Re: Gewoon even iets delen.

Bericht door Keesvi » 07-06-2016 16:36

Nur schreef:Gewoon even omdat het zo lekker ging vanmorgen :wink: Twee weken niet kunnen sporten vanwege ademtekort, vorige week kuur begonnen en vanmorgen vroeg weer gaan sporten en het ging SUPER
Astma? Mooi dat je je vleugeltjes weer terug hebt. Dat voelt heel goed, weet ik uit eigen ervaring. Ik moet ze binnenkort ook maar weer eens uit de mottenballen halen, :wink:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2016 16:51

Niet alleen astma Kees, ook COPD. Dus zijn er periodes dat het knudde is. Maar zoals de afgelopen dagen en vooral vandaag het sporten daar geniet ik dan van. En ik heb het nodig om mijn spieren te versterken.
Verder probeer ik dagelijks 1 uur buiten te lopen, maar soms stagneert alles door de copd.
Maar vandaag, joepie!! :grin: :Hello :party :wave

Plaats reactie