Chess is even weg.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 24-07-2016 23:23

De eerste berichten druppelen binnen; het OS dorp is verre van af, geen stroom, geen water en geen gas. Mij verbaast het niet echt. Ik vrees echter dat de beveiliging ook nog steeds zo lek als een mandje is. We gaan het zien, maar ik hou me hart vast.........

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 06-08-2016 23:29

Chess schreef: Ik vrees echter dat de beveiliging ook nog steeds zo lek als een mandje is. We gaan het zien, maar ik hou me hart vast.........
Tot mijn genoegen zie ik dat Brazilië toch besloten heeft om het leger in te zetten met 35.000 manschappen. Ze dachten het aan te kunnen met hun politie en beveiligsdiensten maar wij hadden aangedrongen op de inzet van het leger omdat we de mening hadden dat dat onvoldoende zou zijn. De amerikanen hadden zelfs "gedreigd" om zelf militairen in te vliegen.

Nu maar hopen dat alles rustig blijft en dat we geweldige spelen te zien krijgen.

Hup Daphe, hup Daphne............

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 07-08-2016 08:14

Chess schreef:Tot mijn genoegen zie ik dat Brazilië toch besloten heeft om het leger in te zetten met 35.000 manschappen.
Ik word er over het algemeen niet gelukkig van als een leger wordt ingezet voor politietaken. Het zal deze keer wel nodig zijn, neem ik van je aan. In ieder geval is het goed om weer eens een levensteken van je te vernemen.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie