We snijden hun koppen eraf.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

We snijden hun koppen eraf.

Bericht door Gast » 21-08-2016 09:51

Boze bewoners van de Rotterdamse wijk Beverwaard dreigen asielzoekers die het plaatselijke azc betrekken te onthoofden zo gauw er een vergrijp wordt gepleegd. Dat verklaart een protesterend echtpaar tegenover Trouw:
Ze verwacht dat de asielzoekers komen ‘grabbelen en verkrachten’. “We willen hier geen ellende, niet op onze stoep.” “Waarom zetten ze dat azc niet bij de burgemeester op de stoep?”, vult haar man aan. Hij wil dat er een bord komt voor het kamp, waarop in het Syrisch staat dat asielzoekers niet welkom zijn. Als ze komen stelen, dan hebben ze een probleem, zegt hij. “Als wij bellen, dan komt een paar duizend man naar het kamp. Dan is dat azc zo weg.” Bep valt hem bij. “We lynchen ze. We bellen geen politie, we snijden hun koppen eraf.”

http://www.joop.nl/nieuws/rotterdammers ... onthoofden

Wat een mentaliteit! Ik wilde dit op het 'vriendelijk' forum zetten maar men zal het wel héél logisch vinden dat er zo gereageerd wordt. :roll:

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2016 10:08

Ik ben niet zo bang uitgevallen, ik heb het dus maar even op het vriendelijke forum gezet. :mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2016 10:40

Jan Rutgers schreef:Ik ben niet zo bang uitgevallen, ik heb het dus maar even op het vriendelijke forum gezet. :mrgreen:
Ik zag het en gelijk een walgelijke reactie van humor. Ook over dit topic kan je donderop zeggen dat het verneukt wordt. Reden voor mij om dergelijke topics niet meer te openen.

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2016 11:03

Al is het alleen maar om aan het licht te brengen welke forumdeelnemers behoren tot de rioolratten (met excuus aan die beestjes), zodat dat maar weer eens duidelijk wordt.
:mrgreen:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 23-08-2016 11:29

Er is niemand van het extremistische clubje die vindt dat die uitspraken van die tokkies niet kunnen,integendeel.
Ik maak uit hun reacties op dat het eigenlijk wel oké is. :roll: :mad:
Maar wat viel er anders te verwachten?
Zóóóóóóó voorspelbaar!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie