Hoofddoek af op het strand in Frankrijk.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Hoofddoek af op het strand in Frankrijk.

Bericht door Gast » 24-08-2016 12:00

In Frankrijk is een vrouw gesommeerd op het strand haar hoofddoek af te doen. Omdat het een religieus symbool is. En moest een boete betalen.Het moet toch niet gekker worden!
Het is pesterij!

Een vrouw moest haar tuniek uittrekken op het strand van 4 politiemannen. Een tuniek nota bene!

Een minister zegt dat de boerkini een ontkenning is van het vrouwelijk lichaam. Wat wil ie dan? Dat we allemaal in onze blote reet aan het strand gaan liggen? :roll: :mad:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 24-08-2016 12:48

Ik vind het schandalig, een zeer grove aantasting van de persoonlijke vrijheid, terwijl er niemand schade van meer bedekkende kleding dan een bikini ondervindt.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 24-08-2016 13:13

Komt allemaal door die salafisten, dat is me toch een zooitje ongeregeld, vindt Libelletje :mrgreen:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-08-2016 20:10

Ik vind het een grove schande; die vrouw (maar ook vrouwen in het algemeen) moeten toch zelf kunnen kiezen wat ze al dan niet aantrekken op het strand?
Ik schreef het ook al op het "vriendelijke" forum dat ik aan het strand in Marokko vrouwen heb gezien die óf een badpak droegen, óf een bikini. óf ze gingen gekleed en wel mét hoofddoek de woelige baren in.
Niemand die daar enige aandacht aan schonk noch kritiek op had.
Ik zag ook twee vrouwen (naar ik aannam, moeder en (schoon-)dochter) die in lange zwarte gewaden mét niqaab samen in de branding zaten.
Ze genoten niet minder van de zee..... :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Tineke
Berichten: 26
Lid geworden op: 13-06-2016 14:28

Bericht door Tineke » 26-08-2016 09:07

Oeps!
Ik plaatste het bericht zojuist. Had even verder moeten kijken. Zal het weghalen. 2x vind ik toch een beetje teveel van het goede.
De morgenstond heeft lood in de benen. Voor de koffie dus niet zeuren a.u.b.

Tineke
Berichten: 26
Lid geworden op: 13-06-2016 14:28

Bericht door Tineke » 26-08-2016 09:10

In Tunesie zie je ook de vrouwen in bikini naast vrouwen helemaal in het zwart en gesluierd en wel op het strand. Geen probleem. Laat de wereld toch niet zo overspannen reageren. Daar komen ongelukken van.
De morgenstond heeft lood in de benen. Voor de koffie dus niet zeuren a.u.b.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 26-08-2016 11:35

Dat vind ik nou ook.
Er zijn toch zeker wel belangrijkere dingen om je over op te winden.
Die vrouwen doen geen mens kwaad.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie