Amina stelt zich voor

Hier kan je jezelf even voorstellen zodat we weten wie je bent
Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 26-01-2014 23:26

Amber, ik heb eens zitten denken en volgens mij is het een jaar of 8 geleden dat Maroc mama's begon op MSN en volgens mij kwam je toen al eens ter spraken :grin: Eigenlijk raar dat ik je nog nooit eerder virtueel heb ontmoet. Op de een of andere manier is daar gewoon nooit van gekomen.

Maryam-ingrid dus jij bent de Taza-girl!!!! :ole Dan zijn we bijna buren als je hier bent! Ik dacht dat het Faiza was... tja als je elkaar een tijdje niet spreekt dan haal je wel eens personen en dingen door elkaar :roll: .
Hoe gaat het verder met je? en met je 4 pubers? hoe oud zijn ze inmiddels?
Ik was gisteren nog in Taza, we gaan er om de 4 a 6 weken heen, om naar de Marjane te gaan en om te zwemmen in de binnen zwembad, ik ga dan lekker zwemmen met de kids als het vrouwentijd is :grin: Nu is het wat te koud om te zwemmen, ookal is het binnen. En het is gewoon leuk wandelen daar.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 27-01-2014 16:48

@Amina
Met mij gaat alles zoals die moet gaan. Alhamdoulillah.
Zoon is bijna 16
Tweeling bijna 14
en jongste spruit bijna 12.
Zoals je ziet; het groeit en bloeit vanzelf, hahaha.
Als je een volgende keer Taza (Taza Bas) aandoet niet vergeten om langs IJssalon Iglo te gaan. Eveneens heerlijk gebak en koekjes ::coffee:: :ole
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 27-01-2014 16:56

Fijn dat alles gaat zoals het moet gaan Ingrid! Zo dat zijn indd echt pubers.. gezellig :grin:
Die ijssalon is me altijd wel bijgebleven, maar was de naam vergeten. hebben ze wel ijs nu in de wintertijd? Hier Guercif hebben ze in de ijssalon geen ijs nu maar wel lekkere gebak :ole . Ik zal Iglo onthouden, bedankt.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 27-01-2014 17:02

Eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker. Ben nog nooit in een winter in Marokko geweest. Goede vraag dus :roll:
Een bananenshake is ook heerlijk.
En de koffie is toppie (melk met koffie, fonetisch ahum: helib herisss) oder so etwas :mrgreen:
Doe je best :wave
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie