Kees stelt zich voor

Hier kan je jezelf even voorstellen zodat we weten wie je bent
Gast

Bericht door Gast » 17-03-2016 15:19

Net zoiets als die club van Pietje Bel, De zwarte Hand dus. :mrgreen:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 17-03-2016 15:31

Hallo Keesvi, nee wij zijn volstrekt onbekenden van elkaar. Ik zwerf alleen hier en op Twitter rond.
Dus ik wacht je introductie met belangstelling af :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 17-03-2016 17:52

Ik ben dus Kees (vi mag je weglaten maar met is bijna altijd nog vrij voor het aanmaken van accounts), 62 jaar oud, samenwonend met mijn vrouw, heb een uithuizige dochter en twee katten, langdurige logees van mijn dochter. Ik woon in Soesterberg, de bakermat van de Nederlandse luchtvaart en nu dus een museumdorp, want een jaar geleden fuseerden het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum en betrokken de voormalige luchtmachtbasis.

Beroep is praktijkverpleegkundige maar dan geen gewone die bij de huisarts de zorg voor chronisch zieken heeft maar o.a. spreekuren doet in de huisartsenpraktijk voor asielzoekers die in de Centrale Opvang wonen. Daarvoor heb ik een jaar of vier in de ict-sector gewerkt en daarvoor dik twintig jaar in een grote psychiatrische kliniek nadat ik eerst mijn A- en daarna mijn B-opleiding voltooid had. Daarnaast ben ik ook nog geschoold als sociodramatherapeut.

Liefhebberijen zijn koken en voedingswetenschap, wandelen, fietsen, geschiedenis en communiceren via het internet, waarbij ik er enig genoegen in schep om onwaarheden te fileren. Je voelt natuurlijk al aankomen dat me dat niet door iedereen in dank wordt afgenomen. :party
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-03-2016 08:32

Dank voor je uitgebreide voorstelling. Interessant wat je allemaal vertelt. Je lijkt me iemand met het hart op de juiste plaats. :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 19-03-2016 13:58

maryam-ingrid schreef:Dank voor je uitgebreide voorstelling. Interessant wat je allemaal vertelt. Je lijkt me iemand met het hart op de juiste plaats. :grin:
Dankjewel, ik doe mijn best maar dat werkt natuurlijk twee kanten op. Onaardige mensen ben ik hier nog niet tegengekomen of moet ik zeggen zich onaardig gedragende mensen?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 21-03-2016 15:26

Als ze er al zijn, zijn ze in ieder geval niet actief :wink:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 21-03-2016 19:53

maryam-ingrid schreef:Als ze er al zijn, zijn ze in ieder geval niet actief :wink:
O, ik zal openstaan voor hun argumenten maar dat is natuurlijk wel wederzijds. :-)
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie