stel je zelf voor

Hier kan je jezelf even voorstellen zodat we weten wie je bent
Benneke
lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 27-03-2016 18:31

stel je zelf voor

Bericht door Benneke » 27-03-2016 18:46

Mijn naam is Benneke ondertussen al 73 jaar oud geworden, samen met mijn vrouw Ria proberen we van het leven te genieten. Vanaf het voorjaar verblijven we vaak op onze campingplek in Schouwen-Duiveland.

Ik ben een makkelijk mens, dat het leven neemt zoals het komt. Het enige waar ik slecht tegen kan is onrecht. Dan ben ik niet meer zo'n makkelijk mens, maar redelijk fel. Naast het verblijf in onze stacaravan, trekken wij graag de natuur in. Ria is een verwoed fotografe, die graag alles wat mooi is in de natuur vast wil leggen.
Zelf speel ik graag met de zin en de onzin van de Nederlandse taal en schrijf af en toe wat onbenullige, maar in mijn ogen, leuke gedichtjes.
Ik hoop hier een fijne tijd te hebben


Benneke
Wie lacht niet, die de mens beziet

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 27-03-2016 19:00

Zo, Benneke daar wazze we dan weer....voetjes geveegd?

Weest wellekom, en laten we maar hopen dat dit een beter oord is.
Ik ben nog aan het inlezen, en knoeipot als ik ben op mijn eigen onhandige manier. Maar mijn ervaring is: onhandig is beter als onmondig.

We zullen hier in ieder geval geen last hebben van de akelige akela met haar welpjes, al bestond mijn last met haar in een verleden.
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Gast

Bericht door Gast » 27-03-2016 19:20

Goh Benneke, jij ook hier???

En je kon nog wel zo goed leren!


Wees welkom en leef je uit.

Hier kan en mag je gewoon jezelf zijn en blijven.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 27-03-2016 20:01

Inderdaad......Hier kan je gewoon je eigen mening kwijt en misschien is een ander het met die mening soms niet eens dan wordt-ie wél gerespecteerd. :yes :thumbsup
Nee, geen akela's hier.

Kortom, hartelijk welkom op dit forum.

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 27-03-2016 21:48

Wat leuk, Ben en Ron ook hier te treffen! Welkom!

groetjes Lucia

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 27-03-2016 23:31

Ojaaa.......Nur is Lucia.........
Maar niet Lucia met het lamme oor.........??

Dus Jan, als ik het goed begrijp is dit forum voor mensen die niet goed konden leren? Past goed bij mij :party

Ik was 16 en wist maar niet wat ik wilde worden.
Nou weet ik het nòg niet, maar ik voel me wèl lekker
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 27-03-2016 23:51

Ron-de-Noor schreef: Dus Jan, als ik het goed begrijp is dit forum voor mensen die niet goed konden leren? Past goed bij mij :party
Leren (opleidingen hebben) heeft niets te maken met wijsheid. Ik heb 5 MBO opleidingen, 1 HBO opleiding en 1 WO opleiding gehad, maar heb niet de indruk dat ik de wijste ben hier, integendeel......

Enne..... welkom op dit forum Bromsnor.... :grin:

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-03-2016 08:18

Grappig, ik had al een handjevol post-HBO-opleidingen achter de rug voordat ik me formeel HBO-opgeleid kon noemen. Dat laatste moest ik aantonen om het werk te kunnen blijven doen dat ik al meer dan tien jaar deed. Ik ben altijd al een rare student geweest en dat zal de rest van mijn carrière wel voortduren. Of gaat zoiets na je pensionering gewoon door, Benneke? :shock:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 28-03-2016 09:23

Ik vond de straat een beter leerinstituut dan welke school of opleiding dan ook. Op de lagere school was ik zeer veelvuldig ongeoorloofd afwezig en ook de ambachtsschool (dat heette toen nog geen VMBO en ook nog geen technische school) heb ik veelvuldig een plezier gedaan met mijn afwezigheid. Zelfs de diploma uitreiking mocht ik niet bijwonen, ik kreeg dat ding gewoon over de post. Wel heb ik voor een weddenschap, de vierjarige avond MULO even in drie jaar gedaan, naast mijn werk als bootwerker in de Amsterdamse haven. Helaas geen diploma, want ik verrekte het om het examen Duits te maken.
Op latere leeftijd nog wel een paar managementcursussen gedaan, waar ik uiteindelijk geen donder aan heb gehad.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-03-2016 11:34

Nou, laat ik dan maar niks zeggen......ik heb slechts ná de lagere school een Mulo-opleiding (met diploma, dat dan weer wel) gedaan en ben daarna meteen gaan werken bij de KLM (vervoersadministratie).....ik heb nooit andere studies/cursussen gevolgd.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie