Zondag lekker en snel

Hier plaats je andere recepten, nationaal maar ook internationaal
Plaats reactie
Gast

Zondag lekker en snel

Bericht door Gast » 21-09-2013 19:57

Morgen (zondag dus) staat er "Zigeunerschnitzel" op het menu.
Bij de AH een verpakking met kant en klaar gepaneerde zigeunerschnitzels gehaald voor 3 euro en een zakje krieltjes naturel.
In de vriezer heb ik nog het restantje zigeunersaus dat kan er dus mooi bij.
We nemen er een salade bij van gebroken sperzieboontjes en komkommer met een bijpassende frisse dressing.
Een gemakkelijke en snelle maaltijd deze keer.

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 21-09-2013 20:24

Lekker Jan!

Ik ga morgen een stoofpotje maken met hacheevlees. Gewoon van alles in de pan aanbraden en dan heerlijk de hele dag zachtjes laten pruttelen op mijn petroleumstelletje :ole

Gast

Bericht door Gast » 22-09-2013 19:18

Nou wij zitten even uit te buiken.
Omdat mijn famke de vorige saus toch wat te scherp vond, heb ik vanmiddag toch maar even nieuwe gemaakt in een wat mildere vorm.
Nou ik kan niet zeggen, dat ik de schnitzels van Appie nou zo slecht vond. De dikte van de paneerlaag viel niet in de categorie onbehoorlijk en de dikte van de schnitzel was ook redelijk te noemen.
Al met al was het niet echt smerig en de krieltjes waren na voorzien te zijn van een pikante kruidenmelange ook heel best te verteren.
Helaas heeft mijn salade niet de aandacht gekregen die zij verdiende, maar je kan ook niet alles hebben in dit leven, nou?

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 23-09-2013 14:36

Volgens mij ben je plezier aan het krijgen in dat kokkerellen van je Jan.
Vooral wanneer je positieve reacties krijgt van je femke en daar doet een mens het toch voor, nietwaar?
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 24-09-2013 15:53

Jan als je net zo lekker kookt als je hier verhaalt nou dan zit het wel snor met jouw kookactiviteiten. Ik geniet . . . :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie