Ja we hebben het zwaar hoor :-))

Hier plaats je andere recepten, nationaal maar ook internationaal
Plaats reactie
Gast

Ja we hebben het zwaar hoor :-))

Bericht door Gast » 28-11-2013 17:11

Wij eten vanavond tuinbonen met krieltjes uit het koelvak van de Lidl, ja die gekruide, die zijn me toch een partij lekker.
Over de tuinboontjes gaat een sausje met 2 heel fijn gesnipperde sjalotjes, reepjes mager gerookt spek, tomatenpuree en dan aangelengd met een deel van het kookvocht met een bouillonblokje en wat bloem om de saus wat gladder te maken. Het wordt afgemaakt met wat tijm, peper, zout en dan als top of the bill, geraspte jong belegen kaas.

Geen vlees, in het kader van consuminderen, maar wel als toetje een bakje vanille yoghurt met een mandarijntje.

Dat wordt weer smikkelen (hoop ik).
:mrgreen: :mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 29-11-2013 02:42

Het wordt al een echt kokkie hé?

Kliknt heel goed Jan! :grin:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 29-11-2013 14:01

Je hebt nu ook wel lol in hè Jan? :lol:
Ik ben ook fan van de Lidl; ik kom er vaak, want er is er één bij mij om de hoek.
Fantastische kwaliteit voor een lage prijs.
Die gewone krieltjes (zonder kruiden) zijn ook prima hoor.....
Mijn zoon is gek op die gekruide aardappelpartjes uit de koeling en ook de kant en klare puree doet het goed bij hem... :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 29-11-2013 16:01

Jawel, maar je gaat er natuurlijk wel weer veel te veel van vre....
Het smaakt dan zo goed, dat je de bodem uit de pan krast voor het laatste beetje.
Ja en dan moet je het weer lije op de fitness, een extra rondje moet je da al snel om de calorietjes te verbranden.

Ja Amber, ik heb er best wel lol in, maar dat extra rondje op de fitness, dat is niet leuk . . . . . . . .

Plaats reactie