Nieuw bakprogramma op TV

Stel een vraag over koken of beantwoord de vragen van een ander en plaats hier je tips
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Nieuw bakprogramma op TV

Bericht door Amber » 14-06-2013 12:03

Afgeleid van het al lang bestaande Britse (dat zijn toch wel echt de keien van de kook-bak-en braadprogramma's) programma The Great British Bake Off op BBC Two (klik)komt TV Max nu ook met een Nederlandse versie van dat zeer succesvolle en leuke programma.
Ik keek het altijd op BBC Two en nu is er dan dit; HEEL HOLLAND BAKT.

Wil je het programma bekijken, klik dan HIER
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 14-06-2013 17:58

Ik heb het vanmiddag zitten bekijken en het is heel erg leuk! Straks even kijken naar de recepten die je kan vinden daar.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Heel Holland Bakt ook te zien in 2014

Bericht door Amber » 11-07-2013 12:07

Heel Holland Bakt ook te zien in 2014

Het succesvolle zomerprogramma Heel Holland Bakt van Omroep MAX krijgt een vervolg. Ook in 2014 gaat Martine Bijl de kandidaten ondersteunen die strijden om de titel 'beste amateurbakker van Nederland'. Ook de juryleden Robèrt van Beckhoven en Janny van der Heijden zijn weer van de partij. Dat meldt het AD.

© ANP.
Zelf voelt het gezicht van de HAK-reclames zich niet echt thuis achter het kookfornuis. 'Ik ben geen keukenprinses, ik heb heel weinig bak- en kookdrift', verklapt Bijl in een interview met de Televizier. 'Het is ontzettend veel werk. Je staat uren in de keuken voor iets wat je in vijf minuten opeet. En dan word je ook nog dik. Dat is allemaal niks voor mij. Maar wie weet steken de kandidaten me nog aan.'
....
Lees HIER (klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie