De God van mijn vader en de God van mijn volk.

Deel hier met ons wat je een goed boek, goede schijver of schrijfster vindt.
Plaats reactie
Gast

De God van mijn vader en de God van mijn volk.

Bericht door Gast » 16-06-2016 12:51

Ik ben begonnen aan het boek, dat eigenlijk het eerste is uit een tweedelige serie. Het speelt in de verre oudheid en gaat over het Joodse volk.

Het kost mij altijd wat moeite om aan een boek te beginnen, om de draad van het verhaal te pakken en in het verhaal te stappen.
Het komt voor, dat ik twee of drie keer moet herbeginnen en dan pas kan instappen.

Ook dit boek heeft een voor mij wat wazig begin. Toen ik er aan begon, deed het me wat denken aan het jeugdboek "Gajus is een ezel".

Tot nu toe, ik ben nog maar aan het begin, is het nog niet echt pakkend, maar wat niet is kan komen, toch?

Tineke
Berichten: 26
Lid geworden op: 13-06-2016 14:28

Bericht door Tineke » 16-06-2016 19:58

Mijn maat is pagina 100. Als het dan nog niet pakt stop ik er meestal mee. Als ik al niet eerder het boek als niet leesbaar heb bestempeld.
Maar ik heb blijkbaar een goed gevoel voor boeken. Kies zelden verkeerde.
Sukses met je boek.
De morgenstond heeft lood in de benen. Voor de koffie dus niet zeuren a.u.b.

Gast

Bericht door Gast » 28-06-2016 10:34

Ik heb beide delen nu gelezen en ik moet zeggen, het viel mee.
Nee, ik denk niet, dat dit boek komt in de afdeling "nog eens lezen".
Het was een goed verhaal, somtijds zelfs spannend, maar het was niet een verhaal dat beklijft.

Zou ik het aanraden? Ik zou het zeker niet afraden, maar het is wel een boek, waarvoor je in de stemming moet zijn en je moet het niet gaan lezen, als je hoofd vol is met andere zaken.

Manasse de God van mijn vader & Manasse de God van mijn volk.
Geschreven door Lynn Austin

Plaats reactie